![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wie heeft er een idee waar ik dit kan krijgen? Mijn Corrado is straks namelijk mooi strak gespoten en ik heb niet zo'n zin om telkens met steenslag tape in de weer te gaan vandaar mijn keus voor een full nose bra.
Reacties van dat het niet staat of zo heb ik niets aan. Want het is bij mij enkel functie waar het ding voor dient. Function over form dus even. ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lijkt me wel dat t werkt net als n hoodbra, dan zou je alleen nog je spiegels aftape en evt je voorste wielkasten en als alleen maar is om naar bijv W'see te rijden, waarom niet.
|
||||
|
||||
![]() Weet niet of je ervaring hebt met in usa bestellen ?
Onder andere via http://www.global-accessories.com/ zijn ze van LeBra nieuw te bestellen. Stel dat je zou gaan bestellen, dan wil ik ook graag een meebestellen voor golf2 ![]()
|
||||
|
||||
![]() Als je echt wat zeldzaams wilt dan moet je zoeken naar een bra origineel van VW, daar staat ook corrado in gestikt
![]()
|
||||
|
||||
![]() Werken zal het wel. Het klopt ook dat ik dan nog steeds een aantal delen af zal moeten plakken maar daar heb ik vrede mee.
![]() Ronaroot, ervaring met spullen bestellen in de USA heb ik niet. Het is wellicht wel een optie om er wat te bestellen. Al kreeg ik van C-BBS ook een berichtje dat hij ze kon leveren. Nigel, die zullen dan toch wel gebruikt en zeer schaars zijn denk ik of niet?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Meestal gebruikt en zeer schaars, meestal in de US te koop aangeboden ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja dat zelfde berichtje heb ik ook van C-BBS maar € 150,- is het mij niet waard. Volgens de bovenstaanste site ben je in usa ca. € 75,- kwijt daar komt dan wel een pak verzendkosten bij maar zal toch altijd minder zijn als die 150,- Ik zoek in ieder geval nog even verder voor iets anders ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hé, ik heb nog niet gezegd dat ik al bij C-BBS ging bestellen. Als ik concreet de verzendkosten weet kan ik het wel afwegen en wil ik best samen een bestelling combineren.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik ook niet hoor ![]()
'85 Golf mk2 1.9 TDI PD "mk2 outside / mk4 inside" vwclubparkstad https://www.facebook.com/vwclubparkstad Last edited by ronaroot : 25-02-2013 at 13:15. |
|
||||
|
||||
![]() Ok, beter. We houden elkaar wel ff op de hoogte via dit topic.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Dit is eentje origineel VAG Dennis:
![]()
|
|||
|
|||
![]() ziet er goed uit maar is in meerdere delen ?
Present: Vw Corrado 1.8 G60 92' LC3U(project) Vw Golf II 1.8 Gti 84' LA3A(weekend car) Moto dax 150cc daytona 2006(low rider) Past: Fiat Fiorino 1.7 97' wide body Chevrolet Lacetti 2006 1.4 16v(sold) Vw Polo 2f 1.1 93' LC6U(project) |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
2 delig... 1 deel voor de motorkap en 1 voor de rest ![]() Voordeel is dat je hiermee ook eens jouw motorkap kunt open doen zonder alles eraf te moeten halen
|
|||
|
|||
![]() Quote:
idd dacht er direct aan ![]()
Present: Vw Corrado 1.8 G60 92' LC3U(project) Vw Golf II 1.8 Gti 84' LA3A(weekend car) Moto dax 150cc daytona 2006(low rider) Past: Fiat Fiorino 1.7 97' wide body Chevrolet Lacetti 2006 1.4 16v(sold) Vw Polo 2f 1.1 93' LC6U(project) |