![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Ik ga morgen om een mooi KR blokje met dubbele 40mm solexen. Nu komt dat in mijn golf 1. De steunen zijn al goed, want het blok zit nu ook in een golf 1 waar eerst een 1.5 in lag. Maar die solexen.. hoe zit ik met de benzinepomp(en) kan ik die gewoon zo laten en een leiding trekken naar die solexen? Of moet ik er een andere pomp tussen stoppen? Ik hoop dat iemand me kan helpen. En bij de ombouw (zaterdag) maak ik natuurlijk foto's
![]() |
#2
|
||||
|
||||
![]() Vergeet de uitlaat niet. Hier heb je een ander voor nodig of je huidige aanpassen op een uitlaatspruitstuk van de 16v.
Verder ben ik wel benieuwd naar het geluidje ![]() succes met de ombouw Tjee, wat wordt het toch druk op de weg strax met al die 16 klepper golfjes 1 ![]()
__________________
The best way is a VW Golf S16 ![]() Last edited by oergolf : 08-06-2005 at 16:51. |
#3
|
||||
|
||||
![]() Ja dankje.. Geluidje.. zal wel een keer geluidfragment opnemen.. Komt goed!
|
#4
|
|||
|
|||
![]() Volgens mij heb je de benzinepomp van een GTI nodig.
|
#5
|
||||
|
||||
![]() Ja, dat is volgens mij alleen als ik de injectie zou houden, maar nu zitten er carb's op.. Iemand die dit zeker weet?
|
#6
|
||||
|
||||
![]() Gewoon een stand alone benzine pomp kopen, eentje dus die een directe aansturing heeft die gelijk aangaat als je het contact omgooit.
Het liefst eentje met een eigen benzine filter.(scheelt weer een filter aanschaffen) Kijk anders ff op de site van biesheuvel autosport. Die jongens hebben zat liggen voor de carb's
__________________
het wordt nu eindelijk wat!!!! ![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]() En die stand alone benzinepomp zit er nu niet op bij mij? Het is nu een 1.5 carb.. Watvoor benzinepompen heb ik nu dan?
|
#8
|
||||
|
||||
![]() Tim er zit nu toch ook al die benzine pomp (die er boven op dat blok lag) op en een extra benzine filter (links van het blok)!? die krijg je erbij hoor!!! Dacht alleen dat je het aan niemand zou vertellen
![]() |
#9
|
|||
|
|||
![]() Want je pomp van je JB die zit op de hulpas, is op de Kr geen plek voor.
Heb net (10 mins geleden) m'n 16v kr in de golf 1 getakeld (was ook 1.5 JB) en het past helemaal geweldig! Succes ![]()
__________________
It don't matter what Volkswagen you drive. If you ain't Rubbin, you ain't Dubbin. |
#10
|
||||
|
||||
![]() Oke, dus ik moet gewoon een stand alone benzinepomp kopen (misschien dat deze er al bij zit) en die aansluiten op m'n contact..
|
#11
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bedoelde ook dat ie er los op lag :p |
#12
|
|||
|
|||
![]() Quote:
aha ![]()
__________________
It don't matter what Volkswagen you drive. If you ain't Rubbin, you ain't Dubbin. |
#13
|
||||
|
||||
![]() Oke, vandaag het blok opgehaald en er meteen ingehangen.. Zit nu nog met een vraag.. Er zitten nu dubbele solexen op en op het spruitstuk zit geen aansluiting voor vacuüm van men remmen.. Hoe moet ik dit oplossen?
|
#14
|
||||
|
||||
![]() zelf een nippel erop maken denk ik
![]()
__________________
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies 2013 Renault Megane Estate GT Line TCe 2011 Ford Ka |
#15
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Okok en maakt het dan ook nog uit waar ik dat doe? |
#16
|
||||
|
||||
![]() 1e cilinder, zitten ze origineel ook.
__________________
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies 2013 Renault Megane Estate GT Line TCe 2011 Ford Ka |