![]() |
|
|||
|
|||
![]() We gaan weer beginnen (maar wie weet voor hoe lang!
![]() Inmiddels papa geworden van een prachtige zoon genaamd: Dilhan (spreek je uit als Dielan) ![]() Is een hele ervaring, maar wel een prachtige! ![]() Zal morgen een fotootje plaatsen van hem! Heb ook sinds een paar maanden een 2.0 20V 3BG gekocht in de kleur Frescogreen. Hier doe ik niet veel aan ivm met de kleine die achterin zit. Ook hier een foto van donderdag (want dan ben ik lekker vrij!! ![]() Heb inmiddels wel de nieuwe wisserarmen klaarliggen om ze te voorzien van de Flatblades. En een setje xenon. Dus dat komt er donderdag in en op! Maar............ Afgelopen vrijdag een zwarte Golf 3 gekocht, met al heel veel dingen eraan. o.a: - 8j 17'' met 185/35 (lekker stretchy! ![]() - schroefset V-maxx (staat al zeer laag! ![]() - xenon - Remus (gaat er toch onderuit denk ik!) en voor de rest nog wat leuke dingen. Wensen heb ik ook nog. - andere achterlichten - ooit een keer andere wielen - en nog wat dingen. Hier wat foto's, allereerst van mijn prachtige zoon.... ![]() ![]() Hier een 2-tal serieus wazige foto's ![]() ![]() ![]() Zijn niet de mooiste maar je moet het er even meedoen... Niet de schoonste nu, maar daar is het weer ook niet voor! ![]()
Je bent nooit te oud om in een platte VW rond te stuiteren! ![]() Last edited by gti-er : 20-11-2012 at 18:26. |
|
||||
|
||||
![]() Gefeliciteerd met jullie zoon
![]() En uiteraard met de golf ![]()
|
||||
|
||||
![]() Leuk bakkie lijkt me
![]() En die Remus zou ik dumpen ja, troep ![]()
|
|
|||
|
|||
![]() @ g-loudertje: thnx kerel!
![]() @ Audi1981: is ook een leuk bakkie, krijg de OE uitlaat erbij dus daar las ik een RVS pijpje op (55mm). Staat weer wat netter! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ja sowieso netter, maar die binnenwerken kunnen heel hard roesten
![]() Heb nu onder de F&I 2 immi absorptie dempers, prachtig netjes geluid en oem looks ![]()
|
|
|||
|
|||
![]() ja.. och werk bij een automat. zaak dus een nieuwe pijp op de kop tikken is geen probleem!
![]()
|
||||
|
||||
![]() ben benieuwd naar foto's! en gefeliciteerd met de kleine
![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
thnx kerel! ![]() komt helemaal goed! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Gefeliciteerd Salih !
Heb je die edition gekocht die hier te koop stond ? |
|
|||
|
|||
![]() Gefeliciteerd nog, man!
![]() Benieuwd naar foto's van de nieuwe aanwinsten! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Gefeliciteerd Salih!
Veel plezier met de nieuwe aanwinst, ben benieuwd naar de foto's!
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
![]() Salih nog gefeliciteerd met de kleine en natuurlijk met de MK3
![]() Laat maar eens snel wat foto's zien!
|
|||
|
|||
![]() thnx allemaal!
![]() foto's moeten toch wachten tot donderdag, dan ben ik vrij namelijk en dan ik rustig op mijn dooie gemak fotootjes maken van de auto (en mijn zoon!) ![]() @ Jan: nee, het is niet de edition! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst en uiteraard van harte met je zoon
![]()
|
||||
|
||||
![]() Proficiat met zowel de zoon als de auto! Haha
![]() Kom maar snel met de foto's. ![]()
|
|||
|
|||
![]() thnx mannen!
Auto net opgehaald, en damn man..... was vergeten hoe een 3 kan stuiteren. ![]() Hij is wel erg vies donderdag de foto's, maar zaterdag even wassen. ![]()
|
|||
|
|||
![]() De (wazige) foto's op pag. 1!
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit! Wel een dikke knalpijp ja
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ja... die knalpijp overheerst een beetje ja! ![]() maar komt goed heb de originele ook thuis liggen dus die planten we er zeker nog een keer onder! ![]() Ligt aan het weer he! Moet alles buiten doen! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Hier eindelijk wat betere foto's, waarvan ook 1 van de Passat!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Eindelijk ook achter gekomen dat het WEL een metallic lak is! ![]() Maar goed: 1 ste update is ook een feit, smoke knippers van Hella zijn besteld! ![]()