![]() |
|
|||
|
|||
![]() Audi A6 2.0 Tfsi 125KW AUT 2008 antraciet te koop.
Ik doe de auto weg omdat hij nauwelijks nog gebruikt word en ik dit zonde vind. De auto is schoon,mooi en er is nog nooit erin gerookt. Ik gebruikte de auto voornamelijk om lange afstanden te rijden voor mijn werk. En ben er afgelopen zomer mee naar Spanje gereden. De auto word onderhouden door de Audi dealer. Er zijn pas 2 nieuwe voorbanden op gezet en de auto heeft toen ook gelijk een beurt gehad. waarbij ze olie enz vervangen hebben. Beschrijving Bouwjaar: 2008 Kilometerstand: 72xxxkm (word nog mee gereden) Versnellingtype: Automaat Aantal deuren: 5 Brandstof: Benzine Gewicht: 1595 kg Cylinderinhoud: 1984 cc Vermogen: 125 kW / 170 pk APK datum: 06-11-2014 BTW/Marge: BTW Kleur: grijs metallic Opties: Airbags voor Alarmsysteem SCM goedgekeurt Anti blokeer systeem Automatische Stabilitets Controle Boordcomputer Buitenspiegels in carrosseriekleur Buitentempratuur Bumpers in carrosseriekleur Carkit CD-wisselaar Centrale deurvergendeling afstandbediend Climate control Elektrisch bedienbare ramen voor en achter Getint glas Gordijnairbags achter Gordijnairbags voor Mislampen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() De vraag prijs is €17,750 o.a omdat de auto weinig gebruikt word waardoor de kilometerstand zo laag is. Voor meer informatie kunt u mij bereiken via de mail of via de telefoon. Milan_zonneveld@hotmail.com 0621816778 De auto is te bezichtigen in omgeving Rotterdam
Mop mop gas er op, slapen is voor apen Last edited by Miiiilan : 12-03-2013 at 16:30. |