Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Velgen / banden te koop aangeboden
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 18-10-2013, 21:45
Opgedronken Opgedronken is offline
Forum Newbee

Default Te koop Work Equip 03 met Toyo R1R

Hey mensen,

Ik speelde al een tijdje met het idee mijn Works te verkopen, Nu moet ik er helaas echt vanaf.
Vooral doordat ik nu een big brake kit op de auto heb waardoor het allemaal niet meer lekker past.
De velgen en banden zijn niet meer in nieuwstaat, maar daar is de prijs ook naar.
Ik zal per velg foto's zetten en beschrijven wat eraan mankeert.

Eerst wat specificaties en globale foto's

Maat velgen: 15x8 +35 4x100
Maat banden: 195/50/15

Verkoop is inclusief ongebruikte naafkapjes, originele dozen en documentatie.

Specifieke foto's en beschrijving van de mindere punten.

Velg 1

Velg 1 is bekrast geweest en daarna "gerepareerd" door een "professional".
De velgen zijn wel compleet glad, maar moeten nog na gepolijst worden on de veeg eruit te krijgen.
De band om deze velg heeft vrij ernstige camber slijtage met vrijwel geen profiel aan de binnenkant en ruim profiel aan de buitenkant.

Velg 2

Velg 2 is in goede staat, maar door een kapotte wielmoer adapter is er wat lak afgeschaafd in de wielmoergaten.
De band om deze velg heeft redelijke camber slijtage en gemiddelde profieldiepte, wel heeft de band zichtbaar aangelopen op het spatbord.

Velg 3

Velg 3 is in goede staat, maar door een kapotte wielmoer adapter is er wat lak afgeschaafd in de wielmoergaten.
De band om deze velg heeft redelijke camber slijtage en gemiddelde profieldiepte.

Velg 4

Velg 4 is in goede staat, maar door een kapotte wielmoer adapter is er wat lak afgeschaafd in de wielmoergaten.
De band om deze velg heeft redelijke camber slijtage en gemiddelde profieldiepte.

Extra

Boutjes

De boutjes hebben wat kalkaanslag rondom, de velgen zijn wat stoffig en er zitten wat opgedroogde druppels op, maar dit is door een fanatieke poetser goed weg te poetsen.

Prijs

€1100
Reply With Quote
Reply

Posting Rules