![]() |
|
||||
|
||||
![]() Te koop:
Volkswagen Golf 3 1.8 66kw Rolling Stones uitvoering Stuurbekrachtiging Lichtmetalen bbs velgen Boekjes aanwezig 2 sleutels Trekhaak + 7 polige stekker tank voor een kwart vol Nieuwe Apk geldig tot: 14 -5- 2014! Koppeling is NIEUW (nieuwe Valeo set twv. 175,- ex arbeidsloon) Versnellingsbak is daarbij gelijk verwisseld met een jongere (120.000 km gedraaid) Koppelt als nieuw, schakelt perfect en de bak is geruisloos. Zo goed als nieuwe banden en remmen! Distributie vervangen bij 190.000km, die kan dus nog een hele tijd mee. Nieuwe Accu Van binnen zeer netjes, klein beetje instapschade op de bestuurderststoel. Hier en daar een deukje, en wat krasjes, verder geen rare schades. Prijs is enigsins bespreekbaar, maar niet via de mail.Gewoon, zoals het hoort, naast de auto! Op mailtjes reageer ik niet, ik ben namelijk gewoon telefonisch bereikbaar NA 17:00 UUR (ivbm werk)! Laat bellen is geen probleem. In het weekend altijd bereikbaar. Ik ga de auto niet "vast" houden, weg is weg! Momenteel staat de auto geschorst en er wordt niet meer mee gereden. Auto kan ook gekocht worden met een onderhoudsbeurt (prijs in overleg, nieuwe olie enz enz) Prijs € 1250,- ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Bereikbaar op: 0631575820 tussen 12 en 13...en vanaf 17:00 tot laat.. in het weekend altijd bereikbaar. Last edited by fearless : 16-05-2013 at 16:49. |
|
||||
|
||||
![]() UP!
Apk nieuw koppeling nieuw bak 120.000 zgan banden en remmen Nieuwe accu koopje dus! Last edited by fearless : 21-05-2013 at 17:17. |
|
||||
|
||||
![]() Upje €950.-
|
|
||||
|
||||
![]() Upje! Doe een goed bod. Graag wel naast de auto
![]() |