![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb een motorblok liggen. Motorcode is HK (1300cc)
De motor komt uit een Jetta1 en liep zeer netjes voor uitbouw. Plusminus 6week geleden heb ik de jetta gesloopt. Je krijgt alles erbij dus motor, bak, aandrijfassen en alles wat op het blok zit zoals luchtfilter, motorsteunen etc. Kilometerstand is 174.147 Prijs is 75 euro 06-30068222 of pmail
|
||||
|
||||
![]() Trap
|
|||
|
|||
![]() Ter aanvulling:
Motorcode HK is ook geleverd in de polo86c van 1983 t/m 1985. Alleen dan zit er een 084/085 bak aan vast en de dynamomotorsteun is anders. (mijn polo classic uit 1984 is voorzien van dit blok: dubbeltraps carb wil best ![]()
|
||||
|
||||
![]() Thanks Sjonk!
@all: Beetje zonde als zo'n blokkie maar wat lig te liggen.... dus netjes bod mag ook hoor!
|
||||
|
||||
![]() Is sowieso 084/085 bak...iets anders past namelijk nie.
Maar is 't gewoon 4-bak ? Bak-code=?
|
||||
|
||||
![]() Pfff, wat een lastige vraag
![]() Had alle moeite met het vinden van de motorcode hehe Waar kan ik de bakcode vinden, kijk ik even.
|
|||
|
|||
![]() Onder de ontsteking, bovenop de versnellingsbak.
|
||||
|
||||
![]() bakcode ook gevonden, is GU ofzo.. wel een 4bak naar ik meen
|
||||
|
||||
![]() UP! komopmensuh!!!
|
||||
|
||||
![]() Uppie!
Niemand een blokkie + bak? Ding gaat me zo langzamerhand in de weg liggen. Toch zonde dat er niets mee gebeurd.... 25 euro mag je de zooi halen!
|
||||
|
||||
![]() Sold, Thanks to Mark.
|
|||
|
|||
![]() is tem nu echt verkocht of niet want als dat hetzelfde is als van vw passat van 75 heb ik ook intresse
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Echt wel... ... sterker nog, heb 'm 2 week geleden al ingebouwd in m'n Polo 1F :biggrin:
'84 MkII Scirocco 1.8 * project * '86 MkII Scirocco 1.8 automaat * donor * Ford F150 FX4 Super Crew Cab, 5.4 FlexFuel. * woon/werk * Last edited by Mark-O-Polo : 15-06-2005 at 19:56. |
|
||||
|
||||
![]() en doetie het een beetje? nog complicaties ofzo?
|
|
||||
|
||||
![]() 100% prima motorretje.
Compressie was eerst een beetje twijfelachtig, maar bleek op 2 cilinders domweg geen klepspeling meer te hebben. Kleppen dus ff gesteld en toen bijna 11 bar op alle 4 cilinders :biggrin: Verder natuurlijk ff m'n eigen CBR carbs er weer opgeschroefd + eigen ( aangepaste ) ontsteking + versn.bak. "Jouw" koppelingsplaten waren iets beter dan m'n eigen, maar "mijn" drukgroepie was weer beter, dus ff geswitched. Resultaat: Niet slecht voor "noodoplossing" ![]() Binnenkort ff waterpomp + D-riem vervangen en dan issie klaar voor Denemarken .
'84 MkII Scirocco 1.8 * project * '86 MkII Scirocco 1.8 automaat * donor * Ford F150 FX4 Super Crew Cab, 5.4 FlexFuel. * woon/werk * Last edited by Mark-O-Polo : 15-06-2005 at 21:01. |
|
||||
|
||||
![]() Gaat lekker dan, met 13" en 175/50/13??
![]() ![]() Dat met een 1300cc, niet verwacht!!
|
|||
|
|||
![]() Eh nee, toch echt 195/45/14
![]()
|
||||
|
||||
![]() Erg netjes iig!
Zie het nu pas, maar erg coole klokkenwinkel!! Econo-meter erin en tank- en temp. meter onder de toerentellert!! Is dat US editie ofzo??
|
||||
|
||||
![]() Golf 1 ( Pirelli ? ) klokkenwinkel.
Polo km teller kun je daar zo inschroeven en dan heb je dus geen afwijking ![]() ( Op het moment v/d foto was de spanningstabilisator van het cockpitje kaduuk, vandaar geen koeltemp/tankmeter ) Tripmeter van de MFA werkt 100%, maar olietemp. en buitentemp. moet ik nog de zendertjes van hebben zodat ik dat ff aan kan sluiten. Iemand die toevallig nog liggen ?
'84 MkII Scirocco 1.8 * project * '86 MkII Scirocco 1.8 automaat * donor * Ford F150 FX4 Super Crew Cab, 5.4 FlexFuel. * woon/werk * Last edited by Mark-O-Polo : 16-06-2005 at 09:16. |