![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik ben Joël
En ik kom uit België. Zal even mijn auto voorstellen. Is een Mk4 2.8 V6 4 Motion van 2000. het is een zwarte met grijs/zwart stof. Opties: - Automatische airco - Boordcomputer - Cruise control - OEM xenon koplampen + ruitensproeiers - 4 elektrische ramen - Elektrische spiegels - Houtinleg - Sportzetels in stof - 3 spaken OEM sportsuur -.............. * K&N luchtfilter * Eibach vaste veren Plannen: - Airlift airride + V2 Management ---> !Done! - Pinkermodule ---> !Done! - Bagetten met SML's - Embleemloze gril, maar is nog vraagteken - W8 verlichting "Next to come"!! 2013 - Japanse kleine linker spiegel ---> !Done! - Zwart VW logo en golf logo achteraan verwijderen ---> !Done! - detailen lak ---> !Done! - Setje 18" Klutch Republik SL14 in 9,5j rondom ---> !Done! - Kassen rollen ---> !Done! - Achterste ruitenwisser verwijderen + glazen dopje ---> !Done! - Led nummerplaatverlichting ---> !Done! Latere toekomst plannen: - Respray (Originele kleur) - Sportstoelen of R32 Mk4 interieur of Schalensitze - Interieur overtrekken in leder (Kleur : cognac is mijn voorkeur) - Carbon decor of piano zwart "Next to come"!! 2013 - R32 versnellingspook met hoes "Next to come"!! 2013 - Sportstuur RAID met airbag "Next to come"!! 2013 - Alle boxen veranderen door een beter setje - Navigatie met groot scherm (liefst OEM) - Mss volledig R32 of R-Line. - R32 Mk4 (US) achterlichten OEM ---> !Done! - R32 pedalen en voetplaat "Next to come"!! 2013 - Wolfsburg mattenset ---> !Done! - Alu. deurpinnen "Next to come"!! 2013 - Motorisch : * Collector, * BMC airbox, * Turbokit (plans : 400 - 500 Hp), * Other exhaust, Revisie, .... ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by Joel_V6 : 20-05-2013 at 21:42. |
|
|||
|
|||
![]() De Mk4 staat nu bij Rob van Dub Supplies.
Dit voor de updates die in plannen en toekomstige plannen staan, onder Done. The wheels ![]() ![]() Hier wel op een Eos, maar dit is een voorbeeld picture ![]() ![]() Last edited by Joel_V6 : 20-05-2013 at 21:50. |
|
|||
|
|||
![]() Toch altijd weer leuk hoe jullie sommige onderdelen aan een auto benamen:
Bagetten met sml..... ![]() ![]() ![]() Leuke golf verder hoor ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ja is het verschil van Nederlands en Vlaams he LOL Ik heb hem terug van Dub Supplies 28 of 29 mei |