![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo!,
Sinds november ben ik in het bezit van een rode golf 89. Ik zag in verschillende golfjes een verbruiksmeter zitten en dat wil ik eigenlijk ook wel. Nu is mijn vraag, kan dit? en waar moet ik op letten?. - Is er hier al een vooraansluiting voor of moet ik zelf met draden gaan trekken. - Kan dit op een carburateur? Ben benieuwd naar jullie reacties |
|
||||
|
||||
![]() voor de beeldvorming, deze teller bedoel je?
![]()
|
|||
|
|||
![]() Klopt helemaal!
|
|
|||
|
|||
![]() Iemand al resultaat ben zelfde van plan.
|
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij zit die aansluiting op je bak dacht ik
|
||||
|
||||
![]() ik weet niet hoe het bij VW zit, maar bij ford werkte dit systeem op vacuum (en dacht open ook).
klein blokje die je op de vacuumslangen aanzet, en dan ergens op een 'snel' analoog meterke. in principe makkelijk zat te bouwen. heb ooit nog zo een systeem gebouwd met analoog metertje en met een aantal leds die op het gaspedaal werkte. hoe dieper je het gas indrukt, hoe hoger de meter. die op vacuum worden beinvloed door de carburator (hoe ver die open is) en hoeveel toeren de motor draait en is in principe iets corrector. ben ook wel beniewd hoe VW dit maakte vroeger. is nog een ideetje om bij te bouwen in de mijne dan ![]() kan ik men centerledjes een extra functie geven