![]() |
|
|||
|
|||
![]() HELP,
Ik heb een mk3 met die zwarte wielkast verbeders. Lekker laag maar ik wil lager maar dan moet ik de wielkast randen omvouwen/rollen. maar aan de voorkant van de auto heb je van die zwarte kappen achter het wiel( kom niet op de naam) ![]() Maar als ik de wielkastranden omrol met zon rolapparaat dan kan ik die zwarte kappen niet meer vastmaken met popnagels. Moet ik die dingen weglaten?? ![]() Heeft iemand fotos van hoe hij of zij dit heeft gedaan?? MVG Ravii |
|
|||
|
|||
![]() ja je kan de "modderkuipen" gewoon weglaten. wel even controleren of alles goed in de textielverf zit. ik heb ze er ook uitgehaald en de randen omgerold.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
bedankt voor de supersnelle reactie, Ik zal ze dan weglaten. ![]() MVG |
|
||||
|
||||
![]() die van mij hangen gewoon aan de schroeven die aan de binnenkant. de buitenkant van die kappen is al helemaal afgesleten
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Textielverf? Tectiel bedoel je denk ik ![]() Je kunt ze inderdaad weglaten, wel goed behandelen inderdaad en met wassen zorgen dat je de kuipen goed uitspuit/schoon houdt. Je kunt de modderkuipen ook wel op een andere manier bevestigen maar dan zullen ze waarschijnlijk doorslijten als het al nodig is om kasten te rollen. Ik weet niet of je zo'n roller hebt? Als je hier uit de buurt komt kan ik het wel even voor je doen.