![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo,
hierbij bied ik me breedset of cupset velgen aan. 16" 16 inch steek: 4x100 7,5J breed ET 25 9J breed ET 15 banden maat: 215-40-16 215/14/16 dus achter zijn de banden getrokken en voor mooi recht omhoog langs de velg. voor banden zijn uniroyal rain sport. zeer hoge score bij banden test achter banden zijn van Rotalla er zitten stalen ventielen in. dus nooit meer last van uitgedroogte, lekkende ventielen alle banden hebben ongeveer 7mm profiel ik heb de velgen onder mijn bmw gehad en afgelopen winter opnieuw rood gespoten ( was vorig jaar fluor roze ) maar nu heb ik mijn bmw e30 ratlook/ hoodride ingeruild met winter velgen en dus is deze set over prijs indicatie 500 euro een goed bod is welkom te bezichtigen in Dronten evt te ruil voor 17' 5x100 ![]() foto's : http://www.marktplaats.nl/a/auto-on...previousPage=lr groeten Jardo Last edited by jardo : 27-04-2013 at 12:10. |
|
|||
|
|||
![]() schup up
|
|||
|
|||
![]() Verkocht.. mag slotje aub