![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() Weet niet welke radiateur gaat passen.
Wil het liefst met een vuldop op de radiateur anders moet ik ook dat allemaal dr in sleutelen. Welke is aan te raden? Net ff met de orgi radiateur en fan de webers gepast maar dat gaat niet goed kopen, fan van de radiateur loopt te diep door. Hoe kan ik dit het beste doen?
__________________
It don't matter what Volkswagen you drive. If you ain't Rubbin, you ain't Dubbin. |
#2
|
||||
|
||||
![]()
__________________
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies 2013 Renault Megane Estate GT Line TCe 2011 Ford Ka |
#3
|
|||
|
|||
![]() ga ik doen Dennis, thanks
![]()
__________________
It don't matter what Volkswagen you drive. If you ain't Rubbin, you ain't Dubbin. |
#4
|
||||
|
||||
![]() Is het niet een idee om een fan voor de radiator te plaatsen? Aan de andere kant?
Ik meende ooit iets gelezen te hebben van iemand die een erg platte fan (van een Peugeot?) pas had gemaakt.
__________________
- 1981 Audi 100 CD5E ![]() - 1983 Golf C 1.3 rood - 1983 Golf C 1.6D geel - 1982 Jetta 1.3 legergroen ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]() Quote:
goh kijk eens op die postma pagina...bij tuning en rollenbank.... bekend golfje... ![]() ![]()
__________________
Quote:
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels Last edited by richard : 10-06-2005 at 09:13. |
#6
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() Maare zal een kijken Henk, moet wel max koeling hebben natuurlijk ![]()
__________________
It don't matter what Volkswagen you drive. If you ain't Rubbin, you ain't Dubbin. |
#7
|
||||
|
||||
![]() een peugeot 206 heeft de fan aan de voorkant van de radiateur zitten...
heb het ook wel eens gezien bij een escort die omgebouwd was naar een fan aan de voorzijde ipv achterzijde... de fan van een G60 is lekker plat misschien is dat een optie...
__________________
Golf 1 ls 1.8 8v GTI 1975 Polo 1.0 Classic C 1984 |
#8
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En hoeveel vermogen kwam eruit?
__________________
Rallye Club Friesland, wie anders! VRnixT naar TFSI DSG ![]() |
#9
|
||||
|
||||
![]() heeft hier al eens gestaan 141pk en 215nm..wat al begint bij 1750tpm [ zoiets vrij laag iig] en bijna linear loopt naar boven de 7000tpm
__________________
Quote:
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels |
#10
|
|||
|
|||
![]() kijk, dit is mijn radiateur
![]() gaat echt niet passen! Moet min 54mm kelken hebben om die filters te laten passen ivb met de dynamo
__________________
It don't matter what Volkswagen you drive. If you ain't Rubbin, you ain't Dubbin. |
#11
|
||||
|
||||
![]() Kan je geen Spal ventilator erachter bouwen?
Die zijn een stuk platter. |
#12
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ga ik eens even naar kijken, wederom bedankt mipmip ![]()
__________________
It don't matter what Volkswagen you drive. If you ain't Rubbin, you ain't Dubbin. |
#13
|
|||
|
|||
![]() je moet een radiateur nemen van een opel ja sorry maar dat past het mooist
een 14 van een 90 of als je hem kunt vinden nieuw kan altyd nog van een corsa diesel 93-2000 die past zelfs in de gaten onder in je front die klap jr iets onder dat past en kun je de vin van die opel er zo oplaten
__________________
quintus.....de grote race |
#14
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Super, ga ik daar eens naar kijken!
__________________
It don't matter what Volkswagen you drive. If you ain't Rubbin, you ain't Dubbin. |
#15
|
|||
|
|||
![]() Quote:
eeh ben niet zo bekende met Opels, wat houdt dit in? :biggrin:
__________________
It don't matter what Volkswagen you drive. If you ain't Rubbin, you ain't Dubbin. |
#16
|
||||
|
||||
![]() en anders misschien de fin aan de voorkant en geloof de draden om wisselen dan blaast hij in plaats zuigen.
of misschienje radiateur achter in en dan een openingn maken in je reserve wiel bak voor koel lucht aanzuiging. zie je ook vaak bij de auto cross heb je gelijk veel meer koelwater die koelt moet je alleen zorgen voor een elektrische pomp. maar dat heeft weer als voordeel dat je je bestaande waterpomp op je blok kan verwijderen dan heb je daar ook gelijk geen vermogens verlies meer in. en heb je als voordeel dat de radiateur weg is dus de rij wint koel ook direct je motor en je carbs hangen dan ook in de vrisse wind :biggrin: |
#17
|
||||
|
||||
![]() Quote:
goeie tip, ga der ook een naar kijken, ben nu nog met een civic radiateur aan het kloten ![]() |
#18
|
|||
|
|||
![]() mja, wat is een 14 van een 90 :S?
|
#19
|
|||
|
|||
![]() Hebben die opels trouwens een apart koelvloeistof reservoir?
Wat is nou een 14 van een 90??? Heb vin omgedraaid, werkt perfect alleen past nog niet ![]()
__________________
It don't matter what Volkswagen you drive. If you ain't Rubbin, you ain't Dubbin. Last edited by Rickyrick : 13-06-2005 at 19:29. |
#20
|
||||
|
||||
![]() Ik heb zelf in me golf 1 een originele radiateur besteld van een eerder type zonder expansievat en meende iets van 80 euro kwijt te zijn.
Toen heb ik op de sloop een oude peugot gezocht en daar de fin vanaf gesloopt en pas gemaakt aan de voorkant van mijn radiateur met een stel beugeltjes. Het enige nadeel is dat je door de gril heen die beugeltjes ziet lopen, voor de rest koelt ie prima. Dus dit zou ook een idee zijn,kost wat maar heb je ook wat, en nieuw....
__________________
het wordt nu eindelijk wat!!!! ![]() |