![]() |
|
|||
|
|||
![]() Beste mensen,
Ik heb met plezier 3 jaar lang in deze zeer zuinige golf gereden, maar ik ga overstappen op een andere wagen. Het betreft een Golf 3 1.9TDI uit 1997 in de kleur blauw/paars. Km.stand is 415.000 APK 01-08-2013 15" LM velgen met redelijke banden Stuurbekrachtiging ( pomp defect op dit moment, ik zoek een nieuwe, wagen kan ook voor minder in de huidige staat meegenomen worden ) Elek. ramen CV Neerklapbare achterbank Het interieur is nog in redelijke staat, alleen instapschade bij de bestuurdersstoel. Het dashboardkastje is defect ( hendel kapot ). Uiterlijk is de golf niet de mooiste, hier en daar steenslag, krasje en roestplekje, maar het ding start altijd en rijdt perfect! Ik heb er gedurende 3 jaar gemiddeld 1:20 mee gereden. Met een tank kom je makkelijk 1100 km! Voor het mooie moet je deze niet kopen, wel voor het betrouwbaar en zuinig rijden! Eventueel ook voor sloop te koop. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vraagprijs 450 euro. Te bezichtigen in Kerkrade. Op dit moment dus geen testrit mogelijk i.v.m. de defecte pomp, ik probeer deze z.s.m. te repareren. Voor 400 euro mag de wagen in de huidige staat weg. Ik heb nog een VR6 spoilerlip liggen, die krijg je er gratis bij ![]() Grtz Tim |
|
|||
|
|||
![]() Een stuurbekrachtigingspomp is onderweg en wordt komende week vervangen, dan is de wagen weer rijdbaar
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Als je hem in onderdelen wilt verkopen, dan ben ik nog wel geïnteresseerd in een aantal dingen. Ik heb ook een 3-deurs in dezelfde kleur
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ja mits het zich loont voor mij
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Mits zonder roest/schade heb ik wel interesse in het rechter voorscherm/spatbord, linker achterscherm/spatboard, achterbumper en rechter portier (zonder deurpaneel, raam + mechanisme en slot).
Is de stuurbekrachtigingspomp die je hebt nieuw of gebruikt? Indien gebruikt, hoe oud? Ook evt. in geïnteresseerd. Waar kom je vandaan? Stuur maar even een PB als je wil, dat is misschien wat makkelijker ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Denk niet dat het in zodanige staat is, dat jij er iets mee kunt. Krasjes, deukjes zijn de wagen niet onbekend
![]() De pomp is gebruikt, geen idee hoe oud deze is, het pakketje moet ik straks even bij de buren ophalen, dat is gister pas afgeleverd, maar ik was niet thuis. Zoals geschreven in de OP, voor het mooie moet je deze niet rijden, wel voor het betrouwbaar en zuinig rijden ![]() Gezien ik snel af wil van de wagen, voor 300 euro meenemen ![]() |