![]() |
|
|||
|
|||
![]() [IMG]12[/IMG] Dag allemaal,
Mijn naam is Maikel en om bepaalde redenen ben ik gestopt met de het restaureren van m'n golfje, Het gaat hierbij om een: Golf 1 GTI, 1800 DX uit 1983 De auto is compleet gestript er zit niks meer aan, ook is de tectiel en de bitumen maten verwijderd ( het casco staat las klaar) Al het plaatwerk hiervoor is aan wezig, op de bodemplaten na. Aan het motor blok is al het een en ander gestraald (wordt verkocht met bok) al het aluminium. Ook zijn er vele extra onderdelen bij. Vraagprijs €1600,-- Voor verdere vragen of fotos laat het weten. Groeten Maikel van Vliet (ook te bereiken op tel. 0648199469) of maikelvanvliet89@hotmail.nl Eventueel te ruilen tegen een motorfiets Locatie Groningen. http://www.speurders.nl/overzicht/a...-130288246.html Last edited by MaikelRobin : 31-07-2013 at 11:54. |
|
|||
|
|||
![]() foto's!!
Is dit een originele hollander en wat heeft ie gelopen. Welke kleur heeft ie en zit er een schuifdak in. |
|
|||
|
|||
![]() Fotos komen er aan. Ik meende rond de 160.000. Kleur is zwart en er zit inderdaad een schuifdak in. Kenteken is HF-NP-69 dus.
Last edited by MaikelRobin : 31-07-2013 at 11:55. |