![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Ik heb een k04 gemonteerd op mijn AJQ motor waar standaard een k03 op hoort te zitten.
Nu ik een probleem dat de metalen koelvloeistof leiding (die voor de aanvoer van de kachelradiateur zorgt) precies voor de inlaat van turbo uitkomt, is er voor de de 225pk blokken soms een andere leiding nodig? Ik ben dit namelijk nog nooit tegen gekomen. Zoja, wat is hier precies anders aan? Heeft iemand er toevallig ergens 1 liggen? Of weet iemand het onderdeelnummer hiervan? Ik zal zo even een foto posten, in iedergeval alvast bedankt voor het beantwoorden van mijn vragen! ![]()
__________________
- VW Golf II '89 ex 16v > 20vt k04 - Audi A3 8p '04 1.9 TDI - Seat Arosa S '03 1.4 - VW Caddy 3k '10 1.9 TDI http://www.krasendeukservice.nl |
#2
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() Bij deze de foto's ![]()
__________________
- VW Golf II '89 ex 16v > 20vt k04 - Audi A3 8p '04 1.9 TDI - Seat Arosa S '03 1.4 - VW Caddy 3k '10 1.9 TDI http://www.krasendeukservice.nl |
#3
|
||||
|
||||
![]() Niemand die mij hierbij kan helpen?
__________________
- VW Golf II '89 ex 16v > 20vt k04 - Audi A3 8p '04 1.9 TDI - Seat Arosa S '03 1.4 - VW Caddy 3k '10 1.9 TDI http://www.krasendeukservice.nl |
#4
|
||||
|
||||
![]() Ik heb dit nooit eerder gezien, maar kun je zelf geen leiding maken of deze lager hangen door een langere slag erboven te monteren?
Op de foto lijkt het alsof het maar een 'klein stukje' scheelt.
__________________
20-Jahre GTI 16v-M62 GSX-R600 K9 HOEGEE-Tuned STOLEN Honda CRF450 SM ![]() KTM EXC 525 Racing SM ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]() Ik heb al gezien dat er 2 verschillende leidingen zijn, alleen die van de ajq is anders blijkbaar? en Waarom?
Denk dat ik hem afzaag en zelf een nieuw randje op las,
__________________
- VW Golf II '89 ex 16v > 20vt k04 - Audi A3 8p '04 1.9 TDI - Seat Arosa S '03 1.4 - VW Caddy 3k '10 1.9 TDI http://www.krasendeukservice.nl |
#6
|
|||
|
|||
![]() Ik heb dit probleem ook gehad. De leiding kwam tijdens het rijden tegen de rembekrachtiger aa. Ik heb toen met de hand een stukkie van dat pijpje af ge zaagt en dan zit de slang verder naar voren.
Dat was een k04 001. Die van jiu is denk ik een 024. Die zijn iets anders. Gewoon een stuk afzagen en dan slang met een bochtje om je intake pipe. |
#7
|
||||
|
||||
![]() K04 past toch eigenlijk niet op een AJQ? Normaal moet je dan ook je uitlaatspruitstuk vervangen. Is dit ook gedaan? Misschien dat het daarom niet past.
__________________
Tony Kart Rotax Senior Max 125cc 32PK. ![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]() Hij zit netjes met een origineel s3 spruitstuk op.
Blijkbaar had de ajq een leiding die een flink stuk verder uitsteekt als een hoop andere 20vt's.
__________________
- VW Golf II '89 ex 16v > 20vt k04 - Audi A3 8p '04 1.9 TDI - Seat Arosa S '03 1.4 - VW Caddy 3k '10 1.9 TDI http://www.krasendeukservice.nl |
#9
|
|||
|
|||
![]() die leiding kun je toch zo met de hand verbuigen, wij verbuigen ze ook altijd bij montage in een mk1.
__________________
toerental versterkers, Voor bij 20vt, tdi, in mk 1 mk2 info pb. Immo off voor de digi 3.8 en me7 Digi. Edc15 Edc16 me7.xx med 9.1 KABELBOOM OP MAAT vag only. |