![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() past een cilinderkop van een pg (g60) op een ev (8v)?
het enigste verschil is volgens mij dat een pg hydraulische klepstoters heeft. iemand ervaring mee? ik hoor het wel
__________________
Het onmogelijke doen wij meteen!! Wonderen duren iets langer! En op speciaal verzoek kan er Zelfs getoverd worden! |
#2
|
||||
|
||||
![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]() dank je evilnyntje, masar jeroentjuh is een kameraad van mij en die zei dat het paste, maar hij had er niet aan gedacht dat een g60 kop hydraulische klepstoters heeft en mijn blokkie niet, dus............
__________________
Het onmogelijke doen wij meteen!! Wonderen duren iets langer! En op speciaal verzoek kan er Zelfs getoverd worden! |
#4
|
||||
|
||||
![]() pf motor heeft toch ook hydraulische klepstoters, tenminste ik heb een 8v kop liggen met hydraulische klepstoters
__________________
bora TDI golf 4 cabrio heiglijn www.vw-speed.nl Voor al uw vervanging- en slijtage onderdelen ook OEM www.delmau-shop.nl |
#5
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij moet het geen probleem zijn. Durf niet te zeggen of de G60 nokkenas wel zo geweldig loopt op een ongeblazen motor.
__________________
Quote:
|
#6
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het is een EV motor, maar het gaat passen, we zetten wel de nokkenas over. En waarschijnlijk meteen de kop laten bewerken. |
#7
|
||||
|
||||
![]() Maar niet vaste stoter nokkenas in hydro kop hangen he?
KJet injectors geen probleem: schroefdraad van KJet en Digifant injectorhulzen is hetzelfde. Overschroeven dus. Andersom kan namelijk ook, digifant injectors in 16V spruitstukken, I know :twisted:
__________________
Quote:
|
#8
|
|||
|
|||
![]() Op hoeveel fora ga je dit vragen Jeroentjuh?
![]()
__________________
1991 Golf GTI 20v 4x4 677pk 1989 Golf 20v turbo 4motion 1990 Golf GTI G60 1990 Golf GTI 16vG60 1991 Golf GTI G60 1991 Golf GTI Edition one G60 1983 Golf GTI 16vG60 1983 Golf GTI G60 2000 Audi S3 |
#9
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ach ja Melchior, ik denk doe ut meteen goed, overal neer zetten 8) |
#10
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Meen je dat nou????? HEHEHE ![]()
__________________
2004 BMW 330cd 6MT decat DP 1998 YAMAHA YZF R1 tuned, 148 wpk en 122 Nm 1996 Piaggio SKR 180 Runner 2T 1990 Jetta Coupe 2.0 16VT GT3076R RIP 1983 Golf 110+ M-TDI + 11 mm pump + PP764 + GT1749VA + 02A with 0.659 5th gear |
#11
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja die zitten duz muurvast ![]() ![]() |
#12
|
|||
|
|||
![]() Zitten vaak zo vast als je zegt zodat je ze er niet heel uit krijgt... Gewoon een hamer en beitel dan beuk je ze er zo uit. Laat maar zien wie er de baas is!!!
__________________
1991 Golf GTI 20v 4x4 677pk 1989 Golf 20v turbo 4motion 1990 Golf GTI G60 1990 Golf GTI 16vG60 1991 Golf GTI G60 1991 Golf GTI Edition one G60 1983 Golf GTI 16vG60 1983 Golf GTI G60 2000 Audi S3 |
#13
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() |
#14
|
||||
|
||||
![]() Ja fietsenmakersclubmeeting bij bril zondag in de tuin lekker de wagens tunen.
__________________
2004 BMW 330cd 6MT decat DP 1998 YAMAHA YZF R1 tuned, 148 wpk en 122 Nm 1996 Piaggio SKR 180 Runner 2T 1990 Jetta Coupe 2.0 16VT GT3076R RIP 1983 Golf 110+ M-TDI + 11 mm pump + PP764 + GT1749VA + 02A with 0.659 5th gear |