![]() |
|
|||
|
|||
![]() Is er hier toevallig een motor-wizzard (in vergelijking met mij ben je dat al heel snel), die mij kan helpen mijn revisie motor aan de gang te krijgen van mijn bril.
Heb deze er al ingehangen, maar lopen doet ie niet.. hoor 'm alleen ronddraaien op de startmotor, verder niets.. Dus kom je uit de buurt van Groningen/Leek, verstand van motoren en heb je zin/tijd mail me dan maar ff Vwsamba@gmail.com marco |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zit er wel benzine in??
![]() Greetz Ruud |
|
||||
|
||||
![]() ff deel voor deel nalopen. eerst ff kijken of er benzine bij de bnzine pomp komt, ja,? zoja komt er ook benzine na de pomp. dus in de carb,
onstekeing ff nakijken, kijken of ie vonkt. kleppen en carb gesteld? en zo zulene r nog wat dingen zijn,. succes
|
||||
|
||||
![]() Hoi Marco,
Heb je de bobine wel goed aangesloten? Ik zie zo op de foto maar 1 draadje zitten vanaf je condensator... je moet een zwarte draad hebben die op de andere kant komt... zie het niet zo goed of je dat wel hebt...
|
|||
|
|||
![]() in principe is alles goed aangesloten (direct overgenomen van hoe het bij de andere motor zat)
maar ja. kan moeilijk En motor proberen te starten EN achter kijken wat ie wel/niet doet.. daarom was een mannetje extra wel makkelijk.. toch bedankt |
|
|||
|
|||
![]() Wanneer ga je weer bezig? Wil wel even komen helpen
![]()
|
|||
|
|||
![]() Een elektrisch schema maakt het vast ook wel wat gemakkelijker..
|
|||
|
|||
![]() Helpen wil ik wel een keer! Ik woon in Groningen maar heb niet ervaring met de oude (motoren)... :frown: En garanderen kan ik zeker niet, maar je kunt wel een deel stuk voor stuk nalopen!
Woon je in Leek? Rens |
|
|||
|
|||
![]() he dennis.. laat maar weten wanneer je in de loods ben, kom ik ook wel
denk dat ik er vanavond ook wel ben. mail maar ff marco |
|
||||
|
||||
![]() sleep hem ff naar Krimpen !! haahah
|
|||
|
|||
![]() vanavond ff met dennis heel de ontsteking onderhanden genomen.
morgen ff met een volle accu kijken of het het gewenste resultaat heeft. anders toch maar de carb wisselen. (maar dan moet ik er wel eentje vinden die erop past, dikte van de branstof leiding v/d pomp) genoeg te klussen dus nog |
|
|||
|
|||
![]() Misschien weet iemand dat: wat voor bougiekabels zitten er origineel op een bril-blok?
On-ontstoorde (zonder weerstand) of ontstoorde (met 1K ohm weerstand)? @Snellebroek: zowieso niet verkeerd om even nieuwe contactpunten en condensator te halen, kost niet veel. Oja: contactslot van een bril hoort normaal te kunnen draaien? Dat doet ie dus niet. Nu de onsteking maar even handmatig van spanning voorzien.