![]() |
|
|||
|
|||
![]() heb dus een gti gekocht het is een golf 2 8v met code ev van 1985 en eigenaar zei dat de naftfilter verstopt zat, heb deze filter veranderd nieuwe bougies nieuwe delco naft gekuisd en nieuwe naftpomp in de koffer ( deze was kapot) maar deze wil nog altyd niet starten.als ik naft rechtstreeks in de carbu spuit draait deze even maar wil zelf niet starten indien ik dit niet doe, kryg naft tot aan de spinnekop maar wil tog niet draaien iemand oplossing of om te testen?grtz
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Geen idee waar jij een carburateur vind op zo'n motor maargoed. Ik zou de injectors eens uitdraaien en in lege cola flesjes steken vervolgens starten. Volgens mij zit er gewoon lucht in het systeem en moet dat ontlucht worden. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ja sorry was mis bedoelde in het gasklephuis en hoe haal je de injectoren eruit? heb de 1ste eruit gekregen de andere zitten muurvast |
|
||||
|
||||
![]() Je hoeft ze niet perse eruit te halen, laat de brandstofpomp maar lopen en beweeg rustig de luchtweger met de hand omhoog, dan gaan de injectoren ook spuiten.
Voorzichtig met die luchtweger zijn, moet schoon en gangbaar zijn, en geen lekke slangen.. |