![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() Het watermondje naar de radiateur zit me toch erg in de weg, moet wat anders op.
Nu heb ik het er met Dennis al overgehad dat ik ff nanar een alu lasser moet gaan. Hoe kan ik dit hem het beste uitleggen?! iemand een mooie strakke foto? Of nog een makkelijke oplossing?
__________________
It don't matter what Volkswagen you drive. If you ain't Rubbin, you ain't Dubbin. |
#2
|
||||
|
||||
![]() Je slijpt hem zelf door... standaard wijst ie iets naar boven... dan maak je hem onder zo'n hoek dat ie naar voren wijst of iets naar onderen. Dan alles een beetje vlak maken zodat het goed aansluit en dan kunnen ze er een mooie rups op leggen.
__________________
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies 2013 Renault Megane Estate GT Line TCe 2011 Ford Ka |
#3
|
|||
|
|||
![]() Quote:
waar snij ik hem door dan, voor of na het gat naar beneden?
__________________
It don't matter what Volkswagen you drive. If you ain't Rubbin, you ain't Dubbin. |
#4
|
||||
|
||||
![]() tussen dat gat en de aansluiting op de kop.
__________________
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies 2013 Renault Megane Estate GT Line TCe 2011 Ford Ka |
#5
|
|||
|
|||
![]() Quote:
danke du ![]()
__________________
It don't matter what Volkswagen you drive. If you ain't Rubbin, you ain't Dubbin. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
__________________
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies 2013 Renault Megane Estate GT Line TCe 2011 Ford Ka |