![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik ben benieuwd wat voor soorten stoelen en panelen zijn geleverd in een Golf GTI van 1984. In de mijne zit een Rallye interieur, wat niet standaard is.
![]() Iemand die hier meer informatie over heeft? Ik wil mijn GTI weer helemaal standaard en origineel maken. ![]() Heb zelf deze soorten kunnen vinden; ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Die rood,zwart en groen zwart gestreept heb je ook nog in grijs, zwart gestreept.
Die heb ik, alleen zo snel ff geen photo. |
|
|||
|
|||
![]() Interessant topic, kan nog weleens van pas komen, ook voor mij, mocht ik nog eens tegen iets aan lopen.
![]()
|
||||
|
||||
![]() De 1e en de laatste foto zijn de enige 2 welke origineel geleverd zijn.
|
|
||||
|
||||
![]() 100% zeker? Vind die eerste wel vet, als die toen origineel geleverd is, weet ik waarnaar ik moet zoeken.
|
||||
|
||||
![]() Eerste en de laatste inderdaad het motief, maar er zijn wel 3 kleurvarianten geleverd; rood, grijs en groen/blauw.
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dat dus, in het grijs en in het rood. Als dat de origineel geleverde stoelen en panelen zijn, weet ik waarnaar ik kan gaan zoeken!
|
||||
|
||||
![]() Ik heb de laatste soort maar de bestuurders stoel is verschillend en heeft scheuren, dit topic zal mij misschien ook van pas gaan komen
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Die 2 middelste ook! Ik heb deze zo vaak gezien, alle gti's tussen 1985 en 1987 van het typpe 8 klepper k-jetronic en 16v KR hebben zo een interieur gehad. Net als het bekende golf balletje zat ook alleen maar op de golf 2 gti's tot 1987. Last edited by RamonR : 25-07-2013 at 16:30. |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb dit interieur de 3e variant met grijs gestreept, deze bekleding is origineel geleverd!
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Dat interieur van de 1e en laatste foto is alleen voor de gti's geleverd van 01-1984 t/m 12-1984.
|
|
||||
|
||||
![]() Ja en daar gaat het me om, omdat die van mij van 1984 is
![]()
|
||||
|
||||
![]() Dat interieur van Ramon is vanaf 1985, daar heeft Wouter dus niks aan.
84'er zijn de 3 dikke banen en in 3 kleuren; rood/oranje, grijs & turqoise.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dat is best lastig te vinden, kan een stoffeerder dat niet tegen een beetje fatsoenlijke prijs namaken ? Of is het misschien nog te leveren via Clasicparts ? |
|
||||
|
||||
![]() Voor zover ik weet niet, maar goed dat is ook het aparte van een 1984'er.
Leuk als het compleet is maar zodra je parts nodig hebt ben je de nationale.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Klopt, als is het model erna wat ik dan heb ook niet meer te vinden hoor op de sloop. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
klopt dit interieur heb ik ook in m'n orginele GTI uit '85 ![]()
|
||||
|
||||
![]() Kort samengevat:
1984: ![]() ![]() ![]() 1985 - 1987: ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Klopt als een bus ![]() |