![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heb me vandaag een nieuwe dayli aangeschaft
![]() Specs: Golf 2 1990 1.3 Injectie (NZ blokje zag ik net op doppel-wobber) 220dkm op de klok 3 spaaks sportstuur 14" stalen GTI wielen Bumpers en grill met rode bies Interieur in zeer nette staat ![]() ![]() ![]() ![]() Moet nog wel wat aan gebeuren, zoals een poetsbeurt en de uitlaat lekt op de 1e cilinder. Verder is er van de winter een hoop onderhoud gepleegd, koppakking, distributieriem, uitlaat vanaf de voorpijp t/m einddemper en de remmerij is aangepakt. Heb nog wat plannen zoals verlagen, rood/zwarte achterlichten en een 16V lip eronder monteren.... en heb nog een 16V einddemper, ff kijken of die mooi pas is te maken.
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies 2013 Renault Megane Estate GT Line TCe 2011 Ford Ka Last edited by vwleusden : 05-07-2005 at 23:53. |
|
||||
|
||||
![]() zelfs de dy van daily
![]()
|
||||
|
||||
![]() cool karretje man...
|
||||
|
||||
![]() YS van ijs (cool enzo)
|
|
||||
|
||||
![]() Leuk ding ja
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() heb ook nog wel een mooie eindemper
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=9014 50 euri's mag je m halen of een goed bod
|
||||
|
||||
![]() Is de ander overleden Bennie?????of heb ik dat hier ff goed gemist????
gretz..Vic.. |
|
||||
|
||||
![]() Dat wordt een mooi bakje! Hij heeft de kleur al mee :biggrin:
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Vroeg ik me ook al af, je had die "mooie" blauwe met dat onwijs gave rechter zij knipperlichtje! ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() leuk bakkie
|
||||
|
||||
![]() die blauwe kwam zeker niet meer door de apk, auto is behoorlijk rot maar hij komt goed terrecht...op het weiland met een rolbeugel enz
![]() Achterlichten zitten er al in en er zaten nog mooi speakers in de deuren, toch nog geluid in de auto ![]() Hij rijd verder echt prima ![]()