![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb al even gezocht, maar kan het niet echt duidelijk vinden. Ben ik ook andere aandrijfassen nodig om bijv. VR6 fusees op mn TDI te zetten ? verder ben ik de fusees compleet nodig natuurlijk en waarschijnlijk ook andere remslangen ? of dat niet ? en voor de achteras andere handremkabels.
Alvast bedankt ![]()
Golf Mk3 GTI 16V (Verkocht)
Golf Mk4 GTI TDI - VVT 165PK 400NM
|
|
||||
|
||||
![]() Je hebt de draagarmen, stabilisator, stuurarmen (of compleet stuurhuis), fusees, aandrijfassen, remslangen nodig.
en een grotere hoofdremcilinder zou waarschijnlijk geen overbodige luxe zijn. Handremkabels van een standaard golf 2 schijfrem uitvoering zijn pas. op de stalen remklauwen achter.
|
||||
|
||||
![]() Als je nu trommel hebt achter moet je de originele remleiding iets bij buigen zodat de boel mooi komt te zitten.
Je kunt natuurlijk ook je naven laten omboren, dan hoef je helemaal niks aan te passen ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ja kwam ik ook achter, voor de naven omboren en achter een asje met schijven.
Golf Mk3 GTI 16V (Verkocht)
Golf Mk4 GTI TDI - VVT 165PK 400NM
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb een mk3 gti (5x100) achteras met schijven liggen, mag voor een leuk prijsje weg ![]()
|
||||
|
||||
![]() Naven omboren kan ik eventueel ook voor je doen bij interesse..
|