Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Off Topic > Off Topic
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 06-07-2005, 11:55
Bruders's Avatar
Bruders Bruders is offline
Postwhore

Default Is laat ja...maar ff voorstellen!!!

Zit hier al een tijdje maar weet niet of ik me al had voorgesteld hier...
komt ie dan he: Mijn naam is Victor Hoogstad en kom uit Made (Braboland)
mn eerste auto was een veewee en t zal ook mn laatste zijn...
Begonnen met een polo steilheck uit 86...toen een jetta uit 91 en toen begon het echte werk...een gti uit 87 gekocht (8v) deze was al aardig verbouwd maar niet helemaal naar mn wens...ook is er een nieuw motorblok ingegaan...had ik compleet laten reviseren bij de veeweedealer( koste wat ja!!)...
wilde een paar jaar geleden graag een t2b kopen maar vondt er veel met een boel werk...toen besloten de gti te schorsen en er een t3 diesel bij te kopen om om te bouwen naar camper...zo geschiede...maar dan ben je weer een camper rijker en staat de gti in de schuur....lopen mn broertje en ik ineens tegen een golf 1 1600 aan uit 82...voor 250 euri!!!!kopen dat ding...en dan....
nou het werdt een RAT..op meetings al een bekende...Het gaat om de legergroene lage type 1 met matzwarte motorkap 80 mm naar beneden en roestige wilen eronder...om het af te maken een imperiaaltje erop en een skai zwart int. erin zonder hoofdsteunen...hier gaan we opt gemak mee verder...nu moet ik snel een hefdak op mn bus bouwen en laten omkeuren bij de RDW...kost gvd ook weer dikke 600 euri...schoften bij de regering..maar ja...dan ist wel weer goedkooppie rijden...
Na al dik anderhalfjaar opt vwforum te hebben gesurft vondt ik dit forum wat gezelliger en kom ik hier af en toe kijken...
voor foto's kijk maar op diverse sites...ben een oen met peecees dus vandaar...
de RAT type 1 is een bekende en mn bus heeft op de vw-speedmeet winteredition de eerste prijs gewonnen voor mooiste winteruitrusting..
de bus valt zeker op..ook legergroen met gel dak en een oranje hartslagbeat erover...
voor de handige peeceemensen:zet ze er ff bij als je ze vindt!!!!! ....
zo vindt ik het ff genoeg...en jullie ook wel denk..
topforum mensjes!!!!!
greetz..VIc
ps mini-bruder zit hier ook al en heeft sinds 2 weken een golf 5...en die gaan we ook eens goed aanpakken!!!! :biggrin:
Reply With Quote
Old 06-07-2005, 18:32
bobby-digital's Avatar
bobby-digital bobby-digital is offline
No personal life

Send a message via MSN to bobby-digital

idd een bekende, welkom iig

ps. je t3 rules :biggrin:
ciao maarten
Reply With Quote
Old 07-07-2005, 10:09
Bruders's Avatar
Bruders Bruders is offline
Postwhore

Thankx bobbies!!!!
En de t3 krijgt over een jaartje een nwe look..two-tone , naar beneden en dikke audi wielen eronder!!!!!!!
mzzl..
Reply With Quote
Reply

Posting Rules