![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo kent iemand deze auto
![]() zou graag meer foto's willen zien van het interieur, ben opzoek naar ideeën voor mijn eigen interieur tips of foto's van te gekke interieurs zijn meer dan welkom ![]() foto van mijn eigen mk2 ![]() alvast bedankt |
|
||||
|
||||
![]() ik Heb even rondgekeken voor je en dit is een van de betere die ik gevonden heb mischien een idee voor je
![]() ![]()
Volkswagen golf MK2 2.0 8v 1990 ( sold) Opel vectra 1.6 1997 ( sold) Volkswagen golf MK2 1.6 Aut. 1988 ( Sold) Volkswagen Polo 6n 1.4 (sold) Volkswagen kever 1972 (project) Volkswagen Golf MK4 1.6 (daily |
|
|||
|
|||
![]() Wat voor soort stoelen zullen dat geweest in die mk2 die ik heb gepost misschien iemand een idee? Welke stoelen buiten het orgineel zijn nog meer geschikt voor een mk2. @ Mauricejuhvw Bedankt!!
|
|
||||
|
||||
![]() Als ik naar je foto kijk zijn de stoelen in de foto die jij gepost hebt recaro's en kwa buiten orgineel weet ik zo niet
Geen dank daarvoor zijn we hier op een forum ![]()
Volkswagen golf MK2 2.0 8v 1990 ( sold) Opel vectra 1.6 1997 ( sold) Volkswagen golf MK2 1.6 Aut. 1988 ( Sold) Volkswagen Polo 6n 1.4 (sold) Volkswagen kever 1972 (project) Volkswagen Golf MK4 1.6 (daily |
|
|||
|
|||
![]() Ik ga maar eens opzoek naar een recaro interieur:-D
|
|
||||
|
||||
![]() |
|