![]() |
|
|||
|
|||
![]() heb dus vele corrado onderdelen liggen.
En waar het nu omgaat dat zeer dringend buiten moet is de corrado motor 1800 16v 200 euro mag je tem komen halen je moet wel snel zijn want ik ga op verlof en als ik terug ben vliegt den blok uit elkaar en allees naar ijzermarchant dus. be fast |
|
||||
|
||||
![]() Ik ben nog op zoek naar een setje koplampstekkers, incl. de kabel eraan van een centimer of 10-15. Kun je dat er voor mij afhalen ?
|
||||
|
||||
![]() is dat kompleet met bak en draadboom en computer
|
|||
|
|||
![]() weet niet juist hoe die stekkers er uit zien alsje me foto post dan kan ik dat wel doen ja en hoeveel wil je er voor geven dan?
|
|
|||
|
|||
![]() het is motor, wel zonder versnellingsbak die was stuk en regelaparaat krijg je erbij en kabelboom ook maar daar hebbe de muize al wel aangezete zeg ik je erbij
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zijn vierkante stekkers met 3 of 4 draadjes erin. Zitten direct aan de achterkant van je koplampen, kan niet missen. En ja de prijs...5euro? plus verzending, als het ff kan.
|
|||
|
|||
![]() probleem, ik zal is zien he maar heb geen lampen meer voor aansluiting te zien maar normaal zitte ze er nog bij.
en kabels steken allemaal in een vat daarme. En ik weet wel ni hoe ge zoiet moet verzenden en is da naar nederland dat da moet of naar waar? |
|
||||
|
||||
![]() Als je ze nog hebt, kun je ze meenemen naar de meeting in Ranst, of naar VW Mania ? Is misschien gemakkelijker voor jou in plaats van verzending naar NL.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
5 euro per stuke he, ik zal ze meebrengen naar de mania en als ik ze vindt zal ik er foto's van posten |