![]() |
|
||||
|
||||
![]() VW Vriendjes !!!
Hier het verhaal waarom de shirts er nog niet zijn zoals eerder beloofd . Indianenverhalen genoeg dus nu wat meer duidelijkheid . Heel simpel zijn het twee dingen : ontwerp en geld . Ontwerp is misschien nog het moeilijkste van de 2 . Je kan wel een zwart wit ontwerp hebben maar dan moet je m nog omzetten naar kleur . En niet alle kleuren die je in je hoofd hebt zijn ook leverbaar . Qua drukinkt wel maar niet qua T shirt . Zelfde als je een kant en klaar kleurenontwerp zou hebben : zit je nog met het druktechnische gedeelte . Kortom : om een goed ontwerp te hebben die ons allemaal aanstaat daar gaat soms wat meer tijd overeen . We willen shirts aanbieden waar we achter staan want we nemen geen genoegen met minder . Zo rijden we onze VW's ook dus waarom zouden we dat niet doen met een t shirt wat ons allemaal geld kost ? Zijn we meteen bij het geld . Er zijn mogelijkheden om het per afroep te doen . Jantje wil een shirt en we laten het drukken . Heeft voor ons een paar bezwaren en/of nadelen . - Per stuk laten drukken doet de prijs omhoog schieten - Kwaliteit wordt wat minder zeker bij meerdere kleuren - Er kan een onbeperkt aantal van worden gemaakt . We houden het liever exclusief met maximaal 100 gemaakte shirts met een ontwerp . Dus alles op voorhand laten drukken . Maar dat kost een aardige investering die we als beginnende stichting misschien wel kunnen ophoesten maar we zitten ook met een maandelijks terugkerende kostenpost : de server . Kan je een bedelactie voor houden maar zo werken we niet op dit forum . Voorinschrijvng wordt straks mogelijk zogauw het ontwerp definitief bekend is dus aub nog een beetje geduld . Hoop dat het nu allemaal duidelijk is . Mochten er nog vragen zijn dan horen wij het graag via deze thread . MVG namens het Volksforum.com bestuur . |
|
||||
|
||||
![]() ach ja het is toch geen weer voor een T-shirt!
![]() lange onderbroek met opdruk geen optie?? fijn,een ster met een vw teken! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Goed dat er nou even duidelijkheid is! Is het een idee om een lijst te maken met de mensen die er eentje willen (en ook hebben betaald) zodat het geld er wel is! Dan heb je nog een groot aantal om de prijs te drukken (woordspelinkie...:P) , en kun je aan de hand daarvan bestellen.
|
||||
|
||||
![]() Ik denk dat er best een hoop mensen zijn die vooraf willen betalen.
Ik doe in ieder geval mee.
|
||||
|
||||
![]() i`m in too
|
||||
|
||||
![]() ik wil ook best vooraf betalen en eventueel ook wel kleine bijdrage voor server
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Count me in, boys!
|
||||
|
||||
![]() Ik doe ook mee, zowel voor het shirt als een donatie. Ik leer hier veel, doe een hoop ideeën op etc. mag best eens wat tegen over staan
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
same here
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hier sluit ik me bij aan... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik had mijn t-shirt al besteld op retro-mania en daar dus ook al betaald
![]() bedankt voor de info, en we wachten gewoon ff langer dan e ![]()
|
||||
|
||||
![]() ik wil wel een luchtgekoeld shirt ipv een watergekoeld shirt..
ben nu toch vw-loos op het moment.. :o |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik ook wel.
|
||||
|
||||
![]() doe mij er ook maar een.
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() allen maar positieve reacties
![]() blij toe ![]() laat alvast maar 100 drukken en het geld komt eraan ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb op RetroMania mijn T-Shirt besteld/taald. Ik vond het ontwerp toen al mooi, maar als het nog mooier kan worden wil ik daar best even op wachten.
Voor VWmania zou leuk zijn, heb ik tenminste iets om aan te trekken :biggrin: Zo niet, moet ik toch weer in mijn GTI Club Holland Baarlo 1995 tshirt......
|
||||
|
||||
![]() Quote:
heb je geen andere t-shirt dan??? :p heb de mijne samen met froggy besteld/betaald op retro, nu nog wachten. ontwerp ben ik wel benieuwd naar ![]()
|
||||
|
||||
![]() ik ben ook benieuwd naar het nieuwe ontwerp
![]() en ik hoop stiekem dat ik hem al op ranst kan dragen ![]()