![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wat een meeting!
Live vanaf de showground, keverpech en volksaddiction.......... Brillen, brillen en nog eens brillen ![]() Mega veel ovalen, hebmüllers, rometschen, barndoors en ga zo maar door ![]() Dat word een fraaie update morgen avond! Iedereen die hier niet is en morgen ook niet gaat: je mist ECHT wat! |
|
||||
|
||||
![]() ja joh... zit ons maar jaloers te maken!!! Hey mannen... heel veel plezier nog. Enne... ben benieuwd naar de foto's! Groetjes X Daan
|
|
||||
|
||||
![]() Zo dan... net terug van de "4th international vintage Volkswagen show" Hessisch Oldendorf, Duitsland!
Het was echt helamaal de bom! Echt alleen maar het enige echte oude luchtgekoelde VW spul! ![]() Zelfs nog een paar super mooie pop-out's voor mijn kever gescoord! Het was dus zeker een goede dag... Ik heb natuurlijk weer de nodige foto's gemaakt en ik heb er weer eens 130 op AirMighty.com geupload! Maar bij deze eerst weer even een voorproefje: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Check de rest van de 130 foto's op AirMighty.com... enjoy! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zojuist terug gekeerd van Hessisch Oldendorf 2005 !
Wat een verschrikkelijk DIKKE meeting ![]() Waar je op een normale meeting ongeveer 3 kevers ziet, staan er hier 40-50 op het dorpsplein Barndoors, alsof het de normaalste zaak van de wereld is Ovaaltjes zo ver het oog reikt En om maar te zwijgen van de rometschen, typ82's, porsche 356a, enz enz enz Zeer veel nieuwe mensen leren kennen, van Engelsen tot Denen, en van Zweden tot aan Mexicanen, echt alles liep daar rond !! Hier een kleine sneak preview, meer dan 200 foto's op www.volksaddiction.nl !
www.volksaddiction.nl '52 split (my girl's slammed daily) '55 oval (almost done) '72 VW 181 (resto) '91 golf I cabrio '00 new beetle highline Last edited by volksaddiction : 26-06-2005 at 19:23. |
|
||||
|
||||
![]() Super foto's Leon... ben benieuwd naar de rest straks!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Wow!!! Super!
|
|
||||
|
||||
![]() dikke bakken!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En dat moest vastgelegd worden natuurlijk !! (ook niet onaardig, de pc's stonden op een echte "plattenwagen" ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Yowwwww. Dit is te gek man !!!!!! Niet normaal. De beste mis ik weer !!!! Ik ga gauw effe je site uitpluizen VA !!!
www.doppie.eu Last edited by Gert : 26-06-2005 at 19:57. |
|
||||
|
||||
![]() '43 swimmwagen met eerste eigenaresse
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wat is er met die witte NL hebmüller is dat wel een echte????? Wellicht niet helemaal origineel..... Wel weer super gaaf, ik had er ook graag heen gegaan, maarja alleen is maar alleen.... :frown:
|
||||
|
||||
![]() Quote:
IS een heeeeele echte !! Van veteranen Coenen, alleen zwaar f*cked up ![]() Origineel 1949 op papier, alleen heeft iemand er ooit 4 anders schermen opgezet, grote achterlichten en staande koplampen, ander voor- en achterpaneel, en dikke bumpers ![]()
|
||||
|
||||
![]() De witte hebmuller is we degelijk origineel (er stond eigelijk alleen maar origineel (en vooral oud) spul)... ik denk dat hij alleen eens is gemodernifiseerd of zo iets
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Das mijn grap! ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hehehe, sorry :o Schiet nou maar een beetje op met je foto's !! Niels, martijn, ik ( en vele anderen) zitten er op te wachten :biggrin:
|
||||
|
||||
![]() Ja heel veel Erwin.... alias KEVERPECH
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja joh.... schiet eens op!!! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hehehehe... opschieten Erwin.
![]() Ik zie het anders morgen wel weer ff, ik ga nu naar huis de pop-outs schoonmaken en ff wat eten. Oskar (nog bedankt voor de rit), Leon, Erwin, Martijn, Kai en alle aanhang natuurlijk het was gezellig!!! ![]() PS. alle 130 pics staan natuurlijk al op AirMighty.com... tot later!
: AirMighty.com : VERNIEUWD : : The UnDutchables : CHECK OUR FORUM AND REGISTER! : AircooledCruiseNight.nl : : Dutch Barndoor Register : Last edited by Niels - AirMighty.com : 27-06-2005 at 11:45. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat was t zeker !! Ik zal iedereen de vergroting sturen !! Suc6 met de popouts, ik zie ze misschien a.s zaterdag wel IN de kever ![]()
|
||||
|
||||
![]() Oké oké oké :biggrin:
is dan een voorproefje van mijn 80 foto's! De rest uiteraard op www.keverpech.nl Mooie bussen DIK vintage spul En uiteraard bodypainting ![]() Héél veel brillen: Die mafketel van aircooled.nl :biggrin: ![]() De zoveelste KDF wagen ![]() Il Capo en Ricky James: Ook Ploon was natuurlijk van de partij ![]() ![]() Het was echt een tof weekend!! |