![]() |
|
|||
|
|||
![]() heren.
ik zit met een probleem met de kabelboom waarmee wellicht een van julie mij verder kan helpen..? het betreft zoals hierboven beschreven een golf mk1 uit 1978. met de enkele tietenteller. er zit achter op de printplaat van de teller unit een 8 polige stekker, waarvan ik nu dus de kabels uit de stekker heb ![]() de kabelkleuren zijn: -blauw zwart -groen wit -zwart -blauw bruin -bruin nu is mijn vraag of iemand mij verder kan helpen met in welke volgorde de kabels in de stekker moeten komen?? alvast bedankt! gr Randy |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Duidelijkere foto heb ik zo-even niet helaas, maar moet genoeg zijn. succes! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() dankjewel voor de reactie.
maar op een of andere manier zitten er bij mij maar 5 kabels in de stekker ![]() -blauw zwart -groen wit -zwart -blauw bruin -bruin |
|
||||
|
||||
![]() Dat heeft te maken met de een-tellerig-heid...
![]() EDIT: ik zie nu pas dat die foto van een 10-polige stekker is. Je hebt er dus weinig aan, sorry. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Randy, ik heb begrepen dat jij een hele mooie golf hebt! hoop dat Rik je kan helpen met het probleem, maar ik vermoed dat hij het vergeten is
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Een twee-en-negentigjarige dementia patiënte in het verst gevorderde stadium vergeet waarschijnlijk nog minder dan ik doe. Anyway, hierbij alsnog het plaatje:
![]() PS: Mooi golfje? Foto! Wij zijn benieuwd! (ik in ieder geval toch... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ja eentje die hier erg geapprecieerd zou worden
![]() Even over je foto: groen-wit staat toch ook niet op jou foto? |
|
||||
|
||||
![]() Nee, staat er niet op, maar is de enige 8-polige die ik kan vinden zonder een dash te moeten slopen. Het is van een '74er, dus kan eventueel wel een verschilletje in zitten idd. Zo'n kabel verkleurd overtijd nog wel eens wat, dus het zou eventueel ook blauw-wit kunnen zin, maar daar heb ik dan weer een foto voor nodig om dat te kunnen oordelen.
|
|
|||
|
|||
![]() heren.
alvast bedankt voor de reacties op mijn vraag.. nu is mijn vraag hoe ik foto's kan uploaden haha ![]() ![]() ![]() gr Randy |
|
||||
|
||||
![]() http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=8486
http://www.volksforum.com/albums/upload.php ![]() Kom maar op met die foto's ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Volkswagen Golf MK1 1.1 Volkswagen Golf MK1 1.6 GTI Volkswagen Golf MK1 2.1 G60 Shortshifter MK1 02A Last edited by Van Limburg : 18-11-2013 at 18:47. |
|
||||
|
||||
![]() 5 polige stekker:
![]() Teller unit: ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Daar is precies veel werk in geschoten!
![]() Vind het persoonlijk wel spijtig dat m niet meer rallyegeel is... |
|
|||
|
|||
![]() het is idd een persoonlijk kleurtje.
maar heb het wel gehouden bij een originele kleur uit ''78. ik zelf ben nl wel weg van de kleur ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Tja, manilla groen, geliefd kleurtje onder de liefhebbers, maar je ziet hem - relatief - veel, en inderdaad, het blijft een persoonlijke kwestie...
|