![]() |
|
|||
|
|||
![]() heb vanavond nieuwe wielen gekocht
zat alleen een auto aan vast dus mag ik ff voorstellen mijn 90er gti g60 ![]() ![]() hij is grotendeels origineel maar zal weer helemaal origineel worden zit wel wat werk aan maar hij is zeker niet slecht |
|
||||
|
||||
![]() gefeliciteerd, ziet er leuk uit!
|
|
||||
|
||||
![]() Mooie Golf IV!!!
:p ![]() Maar wel leuk hoor ![]() |
|
||||
|
||||
![]() nieuw model van de 4???
![]() mooie koop aan gedaan, altijd handig als je een auto bij wielen krijgt ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
was een beetje te blij denk ik niet opgelet ![]() |
|
||||
|
||||
![]() niet mijn smaak wielen, maar met de rest er bij toch een goeie aankoop denk ik zo...
edition achterliggies en setje dikke gepolijste Mercedes hoepels ofzo eronder... ![]()
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() Wat is er niet origineel aan de auto, op de velgen na dan ?
![]() Pas je signature/ondertitel trouwens maar aan ![]()
|
||||
|
||||
![]() Je hebt m ook nog maar pas?
zag dat ie in het verkooptopic stond, zondoende... Mooie auto met potenties |
|
|||
|
|||
![]() ja dat klopt sponze heb hem vanmorgen binnen gekregen
en die lelijke wielen gaan er af wil er 2delig bbs onder |
|
||||
|
||||
![]() stond al een aardig tijdje te koop en hij vroeg niet veel geld en de auto ziet er gewoon keurig uit.
|
|||
|
|||
![]() heb er idd niet veel voor betaald hij krijgt op dit moment de nodige transfussies
en dan gaan we hem straks ff rustig los rijden na 5 mnd stilstand |
|
||||
|
||||
![]() mooie auto hoor, veel plezier er mee en maak hem mooi
![]()
|
|||
|
|||
![]() nou ben er weer de nieuwe olie heeft wonderen verricht ken de auto niet weer na gisteravond en wat een genot dat geluid van die g-lader brrrrrrrrrrrrrrrrrrr
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
de heldere pinkers in de bumpert ![]() ![]() maar super golf, gefeli met je aankoop
|
|||
|
|||
![]() die pinkers gaan in de bingo hebben ook stads lichtjes maar die zet ik wel bij de andere club neer meer animo voor ;-)
|
|
|||
|
|||
![]() leuk karretje, veel plezier ermee!!
|
|
||||
|
||||
![]() Mooi ding! Ooit voor mij ook een G60..!
![]() |