![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag na 20 uur even naar Bottrop gereden om de garnering van mijn motorproject op te halen tegen een zacht prijsje:
ik zag de advertentie op www.berg-cup.de en ik ben er zo snel als mogelijk heen gegaan, en met succes. In hele goede staat, de carterontluchting is op te lossen met het carter ontluchtingspotje van een 1100 of 1300 motor.
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
![]() Naissssss
![]()
|
|||
|
|||
![]() bestel wel een nieuwe,want als een gebruite neemt wil de slang op de kleppen deksel al vaak poreus zijn.
|
||||
|
||||
![]() no problemo
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
|||
|
|||
![]() Vind het wel jammer dat het niks geworden is van Nothelle.
Of ge je nu opzoek naar een Abt logo voor achterop? |
|
||||
|
||||
![]() Nee, het Nothelle embleem gaat sowieso achterop. De kleppendeksel van Abt gaat er ook op, maar zodra ik een Nothelle deksel vind, gaat de Abt de deur uit. En een Abt logo vind ik niet zo spannend....
|
||||
|
||||
![]() Donders mooi kleppendekseltje rené... zwaardje van nothelle is idd leuker
![]()
|
||||
|
||||
![]() Hijs weer HEERLIJK rene !!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Af en toe een pareltje ertussen door maakt de hobby inderdaad heerlijk, moet ik zeggen, dit houdt me gaande.
|
||||
|
||||
![]() Wannahave
![]()
|
||||
|
||||
![]() Vandaag op een RallyeGolf meeting geweest in der Heimat en daar stond ie hoor: de Nothelle RallyeGolf.
En daarin zit natuurlijk: ![]() Naar deze kleppendeksel ben ik dus nog steeds op zoek...... Wat een beauty!
|
||||
|
||||
![]() toen ik die foto zag dacht ik even dat je er een gevonden had
![]() |
|
||||
|
||||
![]() heb ik ook, mocht hem alleen met de oogjes aanraken.....
|
||||
|
||||
![]() Koop je deze toch? Neem ik je Rallye wel over voor een zacht prijsje:P
http://www.marktplaats.nl/markt/aut...agen/268884.htm |
|
||||
|
||||
![]() misschien een domme vraag.
maar wat is het verschil met andere tegen over de nothelle. de nothelle velgen kan ik dan wel en de g60 kan ik ook . kan ook de g60 syncro maar als extra een nothelle dat is mij nog onbekend wie maakt mij hier over meer wijs??? alvast bedankt ik wacht af gr frank |
|
||||
|
||||
![]() Nothelle is/was een tuner uit de tijd van de Golf 2. Net als Oettinger ABT en vele andere.
De helft van de motor van Rene is van Nothelle, dus dan wil je ook graag een Nothelle kleppendeksel |