![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo,
Heb weer een probleempje met de golf. achterruit verwarming doet het niet. als de auto loopt blijft het lampje zacht oranje branden, ipv rood. als ik de schakelaar in druk gewoon fel oranje, spiegels worden wel warm, achterruit doet niets. als ik het contact uit heb en dan de lampen aan zet brand het lampje wel gewoon rood. met uitlezen kwamen er geen foutcodes naar voren. wie kan mij helpen? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() bij mijn golf brand mijn schakelaar ook gewoon oranje ! hij doet het volgens mij ook niet of het duurt heeeeeel lang voordat het raam weer schoon is!
|
|||
|
|||
![]() is bij mij van de een op de andere dag gebeurd. ik had geen dode strepen in de achterruit verwarming dus dat zal het probleem niet zijn denk ik.. wel erg vervelend met dit weer. spiegels worden wel gewoon warm. bij jou ook?
|
|
|||
|
|||
![]() Heb het opgelost, draadje in het schanierpunt van de achterklep was zo goed als door, die maakte sluiting met de carroserie! even netjes gesoldeerd en hij kan er weer tegen!
|