![]() |
|
||||
|
||||
![]() Aangezien ik terug bezig ben met m'n G60 en we m'n maatje ook ééntje aant maken zijn doen we zowat stukken gelijk.
Ik ben op zoek naar een firma die onze gaskleppen en aanzuigbruggen kunnen bewerken & flowen Wie? Waar? Hoeveel? Ik ben niet op zoek naar de goedkoopste,maar naar iemand dat mooi werk levert,goeie communicatie en zich aan afspraken houd Thanks Kristof |
|
||||
|
||||
![]() Bij Van Kronenburg kan dit neem ik aan. Of bij Bolku.
|
|||
|
|||
![]() Aanzuigbrug moet helemaal uitelkaar geslepen worden en na bewerking weer inelkaar gelast worden anders heeft het helemaal geen zin, uberhaupt zou ik het niet doen met datgene wat je ermee verdiend, deze bewerkingen zou ik achterwege laten.
|
||||
|
||||
![]() kijk dat is advies waar je wat aan hebt,bedankt!
|
|
|||
|
|||
![]() Zuo eerder de cilinderkop laten bewerken(flowen+grotere kleppen plaatsen), dit levert meer op dan een inlaat aanpassen!
|
|
|||
|
|||
![]() Wat Bluepower zegt en dan het spruitstuk laten matchen met de kop.
Los daarvan de gasklep nog laten bewerken. Volledig CAD ontwikkeld in 5-assig cnc kan ik leveren vanaf €850,- is meteen volledig gereviseerd en klaar voor montage. Meer info PM of Mail Last edited by Dub-Detail : 09-04-2014 at 07:47. |
|
||||
|
||||
![]() Bij de G60 is de Heron kop het grootste probleem. Hoe je deze ook bewerkt en wat voor kleppen je er ook in stopt na de 3700 rpm komt er gewoon te weinig lucht door om echt vermogen te maken.
Het inlaatspruitstuk kun je flowen. Uit elkaar halen kan maar hoeft niet als je de tijd neemt. Ik had destijds een origineel VWM inlaatspruitstuk en deze was niet open gezaagd (had ook niet gemogen volgens de FIA regels) maar was wel maximaal bewerkt. Maar misschien is het handig om aan te geven wat voor vermogen je wilt gaan halen uit je G60 motor?
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik ga niet zeggen dat ik niets van motoren ken,maar ik ga niet beweren dat ik het warm water heb uitgevonden hoor...
Luister graag naar mensen die er wat van kennen en aprecieer dit dan ook Huidige setup Blok geboord & gehoond 1ste overmaat met nieuwe mahle zuigers Vliegwiel afgedraaid,zuigers en drijfstangen uitgewogen en voll roterend ensemble gebalanceerd nieuwe OEM vw oliepomp Schrick schottencarter Voll revisielader en bewerkt van bij Ruud16vg60 in combo met 68mm poulie Sprinter intercooler K&N kelk Schrick 268/276 nokkenas Schrick stoters Schrick veren 4-2-1 powersprint spaghetti,rechte lijn en demper powersprint Gaat t zo wat zijn denk ik Wagen is nooit op de bank geweest en heeft nog geen chip 440cc Bosh green giants liggen klaar en dan wil ik met deze setup een chip op maat gaan laten schrijven Blok zal nu een +- 3000km op de teller hebben na revisie Ik wil niet het onderste uit de kan gaan halen...en 1000den euros op tafel gooien voor 5pk meer ben ik niet van zin. Dus ik luister graag naar goede raad Injectors liggen hier al klaar,getande riemenset overweeg ik gasklep en brug bewerken en eventueel kop was het origineel plan Hoeveel er dan uitkomt...geen id Weet zelfs niet wat er nu uit komt...maar hij gaat best lekker ![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zo kan het ook, kop bewerking door http://www.freddycane.com/
Digifant programma door www.jdengineering.nl (de enige die ik het zou toe vertrouwen) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()