![]() |
|
||||
|
||||
![]() Beste Forum,
Omdat ik de mk3 Gti van Dennis-mash heb gekocht, gaat mijn mooie rooie golf de verkoop in. Ik heb de auto al zo'n 3 jaar, en ik heb in die tijd heel veel aan de auto gedaan. Is een hoop tijd en geld in de auto gaan zitten, maar dat mag want een hobby mag geld kosten toch ![]() Laatst een paar vrije dagen opgenomen om wat losse delen van de golf te spuiten. De auto staat dus weer super mooi in de lak. Gespoten delen: - Motorkap - Bumper voor - Bumper achter - Spiegels - Grill ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() De golf is van binnen voorzien van een heel net 20 jahre gti interieur, ABC stijlen zijn zwart en de hemel is zwart gemaakt. De audio installatie is van erg goede kwaliteit, en blijft gewoon in de auto :tu: Van binnen is de auto dus net zo mooi als van buiten! Het is een 1.8, 90PK De auto heeft 230,000 KM gelopen Zijn vast nog wel wat punten die ik ben vergeten, maar als je vragen heb kan je me gewoon een PB sturen ![]() De auto is perfect voor iemand die opzoek is naar een eerste auto, of een erg goede basis voor een project! Auto moet niet weg, staat gestald op mijn werk en staat dus niet in de weg. Vraagprijs: 1375 euro |