![]() |
|
||||
|
||||
![]() Golf 1 Gti: VERKOCHT
Exterieur: - Zelfgemaakte kleuren Parelmoer blauw/paars - zilvergrijs - Spiegels meegespoten - Getinte ruiten - Kofferdeksel debadged - Remus eindstuk - ATS velgen deepdish 195/50/15 (7 breed) - Vooraan in hardheid verstelbare Koni's - Achteraan Sachs ex-competitie veren - Witte pinkers vooraan - Getinte blokken achteraan Interieur: - Pre 1980 Gti-dashbord - Meegespoten in 2 kleuren - SWM Sportstuur - SVT handrem & spiegelknoppen - Alarm en CV met afstandsbediening - Motor: 1600 Gti-blok 1977 genummerd - Gereviseerd (nu 35.000km) - K&N luchtfilter - Grotere oliekoeler - Gepolierde in- en uitlaten - Batterij NIET inbegrepen! ![]() ![]() Prijs otk: vraagprijs: 1.200 € Alle verdere gegevens en specificaties op mijn site... Thanks for checking! Last edited by KoenVW : 06-08-2005 at 10:20. |
|
||||
|
||||
![]() Gezien het feit dat je uit België komt, ook al te koop gezet op www.golfmk2.be (kun je altijd proberen, ondanks dat je een mkI hebt) en www.cleaned.be ?
|
||||
|
||||
![]() Staat nog te gebeuren... Volop bezig!
:biggrin: aan mk2 site had ik verder niet gedacht, om duidelijke reden (verkoop Mk1), maar ik ga toch eens checken. Bedankt |
|
|||
|
|||
![]() hoe oud is de auto??
|
|
|||
|
|||
![]() Hallo,
Waarom doe je de wagen weg? Het lijkt me echt wel een juweeltje :biggrin: |
|
||||
|
||||
![]() op zn site staat ie als verkocht
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
idd daar staat: 2/08/2005: Het is zover... De GTi is vertrokken voor een nieuw leven bij een nieuwe eigenaar. Succes |
|
||||
|
||||
![]() Inderdaad... Is sinds dinsdag verkocht... Heb nog geen tijd gehad forum aan te passen. Bij deze.
Thx Heb wel nog superstukken Cabrio! |