![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Beste mensen,
Ik heb een vraag over een mp25 motor management. Wat is er precies nodig om hier de launch control functie van te kunnen gebruiken?
__________________
- VW Golf II '89 ex 16v > 20vt k04 - Audi A3 8p '04 1.9 TDI - Seat Arosa S '03 1.4 - VW Caddy 3k '10 1.9 TDI http://www.krasendeukservice.nl |
#2
|
|||
|
|||
![]() Zal dat niet hetzelfde zijn als bij een DTA?
Volgens mij werkt dat grotendeels in combinatie met je abs systeem , snelheid - en toerentalsensor. Is het niet terug te vinden in de gebruikers handleiding? |
#3
|
|||
|
|||
![]() in principe alleen een knop en een stukje kabel boom volgens mij.
launch control is niet heel uitgebreid bij de MP25 |
#4
|
||||
|
||||
![]() Niemand die precies het hoe en wat weet?
__________________
- VW Golf II '89 ex 16v > 20vt k04 - Audi A3 8p '04 1.9 TDI - Seat Arosa S '03 1.4 - VW Caddy 3k '10 1.9 TDI http://www.krasendeukservice.nl |
#5
|
||||
|
||||
![]() heb je al op hun site gekeken staan complete schema`s en handleidingen op.
|
#6
|
|||
|
|||
![]() Zoek anders even contact met Albi Engineering, die sluit KMS, AIM etc aan. man met zeer veel verstand van zaken en goeie connecties met Kronenburg
|
#7
|
|||
|
|||
![]() Waarom zou je dan niet meteen contact opnemen met van Kronenburg.
Bij mij werkt het met een draad die uit de ECU komt die gaat naar een schakelaar op het Dash-Board welke geschakeld staat naar massa via de sensor die voor de cruisecontrol op mijn koppelingspedaal zit. Als ik het mij goed herinner kun je: In de ecu verschillende modi selecteren, in de uitgebreidere versies van de KMS ecu's zit traction control. Dit kan via de ABS sensoren worden aangestuurd en versnellingsafhankelijk worden afgeregeld. Maar de basic versie is gewoon een draad schakelen naar massa. Last edited by Dub-Detail : 16-03-2014 at 09:13. |
#8
|
||||
|
||||
![]() schakelaartje maken om aan te zetten.en een koppelingsschakelaar maken en aansluiten.de rest is instelwerk.niet zelf aanprutsen a.u.b. verkeerde instelling kan ernstige motorschade tot gevolg hebben
|
#9
|
|||
|
|||
![]() bij de mp25 is de launch control gewoon een knopje die je inhoudt om de rev limiter te verlagen, meer niet.
|
#10
|
|||
|
|||
![]() Klopt
|
#11
|
||||
|
||||
![]() Dank je!
__________________
- VW Golf II '89 ex 16v > 20vt k04 - Audi A3 8p '04 1.9 TDI - Seat Arosa S '03 1.4 - VW Caddy 3k '10 1.9 TDI http://www.krasendeukservice.nl |
#12
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja maar die wil je toch uit hebben na overschakelen? En daarna mag de traction-regeling het overnemen? Dan kom je er met "alleen een knopje" helaas niet. MP25 is daarin helaas iets minder uitgebreid. Bij de MD35 kun je meer regelen op basis van de input-module van de 4 wielen. Ik zou je toch echt even adviseren om meteen met de heren van van Kronenburg contact op te nemen.
__________________
| just Herm | my website | | just Herm | facebook page | | just Herm | my flickr Photostream | |