![]() |
|
||||
|
||||
![]() Overal al gekeken, maar kom er niet voor 100% uit..
Veel tegenstrijdige waardes kom ik tegen , de ene site zegt 4 x 100 en een ander zegt 4 x 108 ![]() Het gaat om de steekmaat voor een audi coupe van 1983.. Ik doe er even een foto bij voor de zekerheid ![]() Graag een reactie als je het ZEKER weet aub Ik ben namelijk op zoek naar verbreed - staal ![]() ![]() ----------------
|
||||
|
||||
![]() Ik ben er vrij zeker van dat dat 4x100 is. Die velgen die je er daar op hebt zitten passen ook op een golf 1, en die hebben 4x100.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bedankt voor je reactie, maar de velgen die er onder zitten zijn de originele "sport-velgen" van de Coupe...!!! Heb jij die wel eens op een Golf gezien?? -----------------
|
||||
|
||||
![]() Dat is toch niet moeilijk om te meten (zeker niet bij een 4 steek). Gewoon een meetlatje legen tussen 2 overeen staande bouten.
http://www.steekmaat.be/wat-is-de-steek-maat.html Mooi naar het midden meten (hart op hart) en klaar.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik zal morgen eens kijken..bedankt!! ------------------
|
||||
|
||||
![]() van een duitse website geplukt:
Der verwendete Lochkreis ist abhängig von Baujahr, Antriebsart und Motorisierung: - urquattro von 1980 bis 1991 hat immer Lochkreis 5x112 - Coupe Typ81 (also Frontantrieb) bis 1983 hatte immer Lochkreis 4x100 (unabhängig ab 4- oder 5-Zylinder) - Coupe Typ81 mit 4-Zylindermotor hat Lochkreis 4x100 - Coupe Typ81 ab Modelljahr 1984 mit 5-Zylindermotor hat Lochkreis 4x108 - Coupe Typ 85 hat immer 4x108 (gab es auch nur als 5-Zylinder) - Audi 80 Typ81 hat immer Lochkreis 4x100 - Audi 80/90 Typ85 hat immer Lochkreis 4x108 dus volgens mij 4x100 ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ja....zo te zien moet het dan wel 4 x 100 zijn..
Maakt het wel makkelijker, die zijn er zat ![]() Misschien zelfs wel "kant en Klare" verbrede 14 of 15 inch !! -----------------------
|
||||
|
||||
![]() 4x100 hebben ze 100%zeker weten.
|
|
|||
|
|||
![]() 4 keer 100 idd heb de remmen in de 90 ies op een golf 1 gezet plug en play was dat.......
|
||||
|
||||
![]() Dan weten we het nu zeker...kan ik op zoek
naar velgen ![]()