![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ex Gert?
|
|
||||
|
||||
![]() Yep
Helaas wel geld maar niet voor een auto .. had m graag weer terug gehad .. |
|
||||
|
||||
![]() wat een mooi ding zeg!!
is deze nou ook niet naar serge geweest?
|
||||
|
||||
![]() Jammer dat ie weg moet! Mooi ding!
|
||||
|
||||
![]() is van michael van polo86c....
moet je maar eens op de site kijken wat een bloed zweet en tranen in dat project zitten... |
|
||||
|
||||
![]() Die 111pk zal trouwens wel op de wielen zijn toch? Lijkt me anders zo weinig voor een motor met zulke specs.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat zat ik ook te denken... dat MOET wel meer zijn bij de vliegwiel, maar hoeveel?! |
|
||||
|
||||
![]() dat blok...........dream dream echt mooi, daarvoor had ik het (nog steeds niet werkende gk blok) voor in stukken gehakt hahahahahaha
|
|||
|
|||
![]() Hij staat niet langer te koop! De vlaag van verstandsverbijstering is voorbij.
Even gekeken naar motoren (ik ben een liefhebber van Ducati en Buell) en naar een type 3 (ponton), maar uiteindelijk toch besloten me niet zo aan te stellen. De crisis is bezworen en we gaan verder op zoek naar de "verloren" pk's. Ook de uitlaat moet nog wat stiller. :o Ach ja hij is nog ver verwijderd van af. |
|
||||
|
||||
![]() * big hug *
|
|
||||
|
||||
![]() cool!
wat een beulen van webers op zown klein blokkie... ![]()
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() da's nou echt een auto die
ik koste wat kost had proberen te houden! evenals de velgen!!! |