![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hoi iedereen!
Nieuwe eigenaar van een golf 2 1600 dieselke Ze heeft 240.000 km en ik hoop dat ze er nog wat in zich heeft... ![]() T e'nige probleem dat ik op eerste zicht vind is dat het gloeilampje niet aangaat bij contact ![]() Maar goed! Hier wat fotos van het bakske! ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Leuk ding, nog plannen met de wagen?
|
|
|||
|
|||
![]() Ze eerst technisch 100% in orde brengen!
Dan volledig roestvrij maken. Dan velgskes en bimpers onder handen nemen! En daarna mss de lak volledige beurt geven en andere achterlichten ![]() Motorke al goed aan brgonne se ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Motortje ziet er nog erg netjes uit, de wagen zelf ziet er ook nog strak uit.
|
|||
|
|||
![]() Ja valt heel goed mee. Wel hier en daar een deukje of roestvlekje maar niks dramatisch...
Hier ondertussen zonder roestige velgen en herspoten bumpers en sierlijsten ![]() ![]() Alleen het witten deksel van de velgen heb ik mn twijfels over... |
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Chroom wieldeksels en een dakrekje later...
Laat aub weten wat je van mn bakske vind! ![]() ![]() |