![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wie kan mij de spoorbreedtes geven van een Spijlbus een T2a en een T2b
Ik heb al gezocht op het net maar niet echt iets vinden...
|
|||
|
|||
![]() Uit een december 1966 owners manual
![]() track at front: 1375mm, track at rear:1360mm uit een december 1967 (allereerste T2a) owners manual ![]() track at front: 1385mm, track at rear: 1426mm en uit een october 1973 owners manual ![]() track at front: 1395mm, track at rear: 1455mm Maar vertel eens ... wat voer je nou weer in je schild ?? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Bedankt jongens..
Maar als je info vraagt hoef je toch niet meteen iets in je schild te voeren :biggrin:
|
||||
|
||||
![]() Andere vraag!!!
Past die T2a of b as direct onder je spijlbus? En kun je de schijfremmen van een b ook op je a as overzetten?
|
||||
|
||||
![]() Je hebt een T2a as nodig van voor 1970 (een 68 of 69er as dus). Dat komt doordat de boutafstand anders geworden is.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat is Kruk@b's domein! Volgens mij (als ik goed opgelet heb) past alleen een '68-er as. Moet toch mogelijk zijn de spindels van een '72-er op te zetten? Dan heb je remschijven, maar dan wel in steek 5x112, terwijl je achter dan nog 5x205 hebt (mits de boel daar nog niet ge-IRS't is). Kruk, reaktie gewenst!! |