![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() beste heren en dames. ik wil voor mij zoon z`n eerste golf aanschaffen(net z`n rijbewijs gehaald
![]() |
#2
|
||||
|
||||
![]() Verplaatst
__________________
Project Topic: VW Golf MKII 1.8T daily tracktoy Insta: https://www.instagram.com/turboclouseau/ YT: https://www.youtube.com/user/renerene1984/videos |
#3
|
||||
|
||||
![]() Ketting en spanners is wel een issue, met bijna 2 ton mag je verwachten dat zaken als veren, dempers en rubbers wel hun beste tijd gehad hebben, meestal kan het allemaal wel mee tot 250 - 300 duizend km, maar strak rijd het niet meer.
Specifieke problemen van de mk4 zijn de deursloten en raammechanieken, stelmotors van de klima willen wel eens stuk. Het heel fijne auto's die als je zelf wat kan of kan leren, voor weinig geld op de weg te houden zijn. Een kettingrevisie voor een V5 is wel een klusje dat voor de meeste dhz-ers te ver gaat en best geld kost. Ik zou sowieso voor de 1.8T kijken.
__________________
"Surfin' down the avalanche!"
Audi A4 Avant 2.0 20V 2005 SCRAPPED
VW Lupo 1.4 16V BSO racer
|
#4
|
||||
|
||||
![]() Als er bij zo'n auto geen historie bekend is zou ik hem fijn laten staan. Er zijn er genoeg te krijgen waar dat wel zo bij is afhankelijk van het budget.
Tussen de 2000 en 3000 vind je echt hele nette v5's. Vaak ook nog een stukje jonger dan 98. |
#5
|
||||
|
||||
![]() ![]() Zou persoonlijk ook liever een 1.8 20vt zoeken. Een nette is vaak iets duurder dan een v5 maar levert ook meer op bij verkoop. Kettingrevisie bij v5 kan je serieus op achterstand zetten, 1.8t is meer "bang for buck", zuiniger en ook een stukje lichter als ik me niet vergis. Tip: als je een gti zoekt heb je ook gelijk een mooi sportief recaro interieur ipv hangmatten. Deze zijn er in v5 en 1.8t ![]() |