![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hier effe mijn project met jullie delen
Ik heb sinds enige tijd een golf mk2 gti 16V KR thuis staan waar niks aan werd gedaan . Dus Heb maar eens mijn handen uit de mouwen gestoken ![]() ![]() Ben dus eerst aan de carrosserie begonnen , de auto gestript en al de roest weggeschuurd , en dit was wel veel ![]() ![]() En dan het carrosserie werk ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vervolgens eens aan het interieur begonnen want dit was ver versleten ![]() ![]() ![]() ![]() Dus heb best nieuwe onderdelen nodig en jawel na effe zoeken dit gevonden ![]() ![]() ![]() ![]() Ondertussen de stoelen naar iemand anders gedaan en hij heeft mij deze foto's doorgestuurd ![]() ![]() ![]() ![]() Vervolgens heb ik mij een setje velgen gekocht waar natuurlijk ook nog werk aan is ![]() ![]() al eens effe aan bezig geweest ![]() ![]() Bedoeling is om deze front mounted te maken ![]() Nu nog aan het twijfelen welke kleur de harten gaan worden , was aan het denken aan de kleur van de carrosserie Vervolgens heb ik mij een setje 944 klinken kunnen kopen , nog nooit gebruikte maar wel spijtig genoeg zonder de porche inscriptie ![]() Dus nu ben ik bezig met wat prul werkjes omdat het veel te koud is in mijn garage ![]() |
|
||||
|
||||
![]() mooi project, en wat een super mooi resultaat heb je al bereikt.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
mits hulp van anderen ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Gaaf project!
|
|
||||
|
||||
![]() Ondertussen ook de nieuwe logo's aangekregen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
thanks!! |
|
||||
|
||||
![]() Heb een hele tijd geleden wel al mijn bumpers en wielbogen gespoten
Dat kun je in dit ouder topic bekijken http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=105591 |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit
![]()
|
||||
|
||||
![]() Wauw goed bezig, motorisch nog wat vernieuwen?
Golf II Madison 1.8 '90 SOLD Golf II GTI 16v KR '86 SOLD Corrado 1.8 T '89 SOLD Golf I Cabrio G60 Kompr '89 SOLD Golf II CL 1.6 '85 SOLD Golf II VR6 '91 SOLD Golf II Fire and Ice GTD '91 5-deurs SOLD Golf II GTI 8v EV '84 1984 |
|
||||
|
||||
![]() Goed bezig! ziet er allemaal lekker uit
![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb hetzelfde blok liggen en ben van plan om deze volledig opnieuw op te bouwen |
|
||||
|
||||
![]() Iemand nog een schuifdak systeem ? Dat van mij is versleten , de veren komen er uit en het tandwiel schiet door waardoor het dakje blijft hangen .
Of zou dit nog te maken zijn ? |
|
||||
|
||||
![]() Deze heb ik nog eentje liggen..! Ik zou even moeten kijken hoe deze erbij ligt. Contact maar via prive bericht bij interesse
![]()
|
||||
|
||||
![]() Goed bezig!
Bij de eerste foto dacht ik "Hey dat lijkt nog een nette, leuk" en bij de volgende foto issie compleet kaal ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja zat net Nog iets te veel roest aan ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik dacht precies hetzelfde als knarfmk1
![]() Dit wordt een mooi ding zeg! Is het dak nu zwart gespoten of gewoon in de originele kleur? Ik hoop het laatste... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
origineel , slechte camera ![]() |
|
||||
|
||||
![]() logo geplaatst , veel te koud om in de garage te werken
![]() ![]() |