![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb nog een golf II staan waaraan bijna alle onderdelen nog zitten.
Bovenblok heeft het begeven dus dit is niet meer aanwezig en alleen de achterklep is er van het plaatwerk nog. De rest is bijna alles er nog. Ramen zijn van nieuwste type golf II (zonder extra voorruitje bij de voorste ramen). Omdat er een prijs bij moet zou ik iig even het interieur willen neerzetten. Super strak geen brandgaten oid € 75,00 Als je iets zoekt vraag het grote kans dat het nog aan de auto vast zit. golf II 1.3 1988 |
|
||||
|
||||
![]() Stuurhuis zonder stuurbekrachtiging? Zoja, quanta costa en waar woont u?
|
||||
|
||||
![]() ben mss wel geinteresseerd in het interieur. heb je er eventueel een fotoke van??
en waar je woont is ook handig om weten ![]()
|
||||
|
||||
![]() zeker geen zwarte hemel er in zitten?
|
|
||||
|
||||
![]() @mmgolfnut de auto staat ongeveer 20 min vanaf Rdam Zuid. Mijn vriendin woont in Poortugaal, maar we hebben op het eiland een garage staan. Prijs is afhankelijk of jij hem zelf komt demonteren of wij het moeten doen... Maar ik weet zeker als je het zelf doet wij zeker over de prijs eenworden... PB anders waar je aan zit te denken.
@vwgolf foto komt eraan zodra ik een cam kan regelen. @bugs nee helaas.. Last edited by Rocco : 01-09-2005 at 09:23. |
|
||||
|
||||
![]() SCHOP Omhoog
|
|
||||
|
||||
![]() bovenblok? ken wel een kop en een onderblok... maar bovenblok?
|
||||
|
||||
![]() Is het mierenneuker of miereneuker.....
Weet ik soms ook niet |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wat voor kleur is de auto?
|
||||
|
||||
![]() buitenkant matzwart binnenkant rood...
|
||||
|
||||
![]() klopt en ik heb ook nog een 84er achterklep liggen..(blauw) we hebben de achterklep over gezet.....
|
|
||||
|
||||
![]() @Rocco, ik zie nu pas je reply op mijn vraag. Ik moet heel ff kijken hoe ik in m'n tijd zit. Ik moet namelijk ff bruut aan de studie de komende 2 maanden. Als ik een gaatje kan maken kom ik ff langs, tenminste, als het een stuurhuis zonder bekrachtiging is
![]()
|
||||
|
||||
![]() Hoi Ja hij is zonder stuurbekrachtiging. Ik ben bijna elke zaterdag wel in het hok en zondag alleen als er geen meeting is
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Help mijn vriendin de winter door... UP dus
![]() |