![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik zoek een set 3delige BBS velgen 16inch met de maten allemaal 8J of 8Jvoor en 9Jachter.
Steek 4X100 5X130 of 5X120. Het moeten wel opknappers(met normale prijzen) zijn maar wel recht en niet teveel randschade. ![]() Weet iemand een set of heeft iemand een set dan hoor ik het graag.
|
||||
|
||||
![]() En wat is volgens jou een normale prijs zijn? en heb je ook over de et waarde nagedacht?
|
|
||||
|
||||
![]() ET ja iets bij de ET24 zodat het met adapters op te lossen is.
En de prijs ja heb je een set dan noem me je prijs. ![]()
Built NOT Fucking Bought Last edited by GolfIIVR6 : 05-09-2005 at 15:33. |
|
||||
|
||||
![]() BBS velgen met 5x130 ,4x108 enz kan je ook laten omboren naar 4x100 hoor....scheelt adapters (en getril ellende) en kan je met een lage ET ook nog aardig weg komen.
|
|
||||
|
||||
![]() adapters van 12mm
|
||||
|
||||
![]() Quote:
is dat zo? |
|
||||
|
||||
![]() zover ik weet,is de binnenkant van het hart (dus het gedeelte wat tegen je schijf aan zit) vlak en massief.....als je in een adapter gaten van 4x100 en 5x130 kan boren...........kan dat ook in een hart van een BBS velg.......en als je dan BBSen met bijv 4x108 (oudere Audi's ed).......is 4x100 helemaal geen probleem ......
|
|
||||
|
||||
![]() Veel reactie's maar weinig van waarde zie ik wel. :S
O ja Richard reageer dan niet als je niks te zeggen hebt.
|
||||
|
||||
![]() volgens mij staat er heel veel info !
maar goed 2 tellen zoeken en klaar ! ![]() http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=13316
|
||||
|
||||
![]() nog steeds doe een goed bod...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Had ik al lang gezien maar ik zoek echte opknappers,dezen zijn zo goed als klaar weinig tot niks meer aan te doen. En ja die info hoef ik verder niet want dat weet ik allemaal zelf ook wel. ![]()
|
||||
|
||||
![]() maar die info is misschien voor een ander wel handig om te weten !
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ok begrijp ik maar ik vraag ergens anders om
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ze zijn niet allemaal vlak op de achterkant, wanneer dat wel is en wanneer niet durf ik niet te vertellen. Mijn set is voor wel vlak, maar achter niet. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
en jouw post heeft wel enige waarde in dit topic? ![]() Quote:
ben je helemaal gek geworden!! ![]()
|
||||
|
||||
![]() [QUOTE=René]en jouw post heeft wel enige waarde in dit topic?
![]() Ja want ik vraag ergens om :biggrin: Ik ben dit topic gestart omdat ik ergens om zoek en en niet om te vragen hoe het moet of hoe ik het doen moet. Maar laat maar dit forum schiet helemaal niks op ![]() Sluit dit topic maar.