![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Op de laatste dag van het jaar wil ik dit toch graag even weten..
Ik heb de remmerij omgebouwd van mijn golf 1 uit 79, hierbij heb ik de 2 remlicht sensoren moeten verwijderen. In de plaats daarvan heb ik nu een schakelaar. Ik het haynes boek staat dat je de schakelaar er zo in kan klikken bij je rempedaal. Nu heb ik 3 keer goed gekeken en het blijkt dus dat mijn model dit "gaatje" niet heeft ![]() Als iemand en oplossing heeft hoor ik het graag. Ik zat zelf te denken aan een beugeltje, maar dan zie je hem heel erg zitten. Anders een T splitsing op de HRC en daar de originele sensor op plaatsen? Gr Mark |
#2
|
||||
|
||||
![]() die "gaatje" zitten bij een cabrio model latere type volgens mij.
__________________
VW Golf 4 Cabriolet. VW Golf 1 oettinger 8v GTI 1983. |
#3
|
||||
|
||||
![]() Bij mijn model 1981 zat dit gaat je er alleen miste alleen de beugel.
Die heb ik zelf gemaakt samen met de schakelaar van een MK2 draad kleuren zijn gelijk ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________
Quote:
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs |
#4
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thanks Style, dat beugeltje ziet er best profi uit ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]() Nou viel wel mee hoor deze brak af gebogen aluminium.
Heb er nu 1 gemaakt van staal en die doet het prima.
__________________
Quote:
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs |
#6
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb je de afmetingen nog van het stalen beugeltje? Zou erg veel helpen ![]() En zit de schakelaar erg in het zicht? |
#7
|
||||
|
||||
![]() Het is even passen en meten was niet al te moeilijk hoor plus de stift die tegen het pedaal aan komt.
Heeft zeker 20mm spelling of terwijl die kan je zelf uit of verder in duwen. ![]() Ik heb een type 1 dashboard en daar valt hij niet eens op. Dus als je een latere of zelfs 1 met een kniebalk heb zie je hem helemaal niet meer. ![]()
__________________
Quote:
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs |