![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() weet iemand hoe co schroef orgineel staat op een pierburg 2E2 of hoe kan je dit best afstellen?
|
#2
|
||||
|
||||
![]() bij mij stond hij 8 slagen uit (hele slagen met een schroevendraaier)
en dan fijn afstellen (hoe de motor het lekkerst loopt) met kleine slagen aan het schroefje . als hij goed loopt motor uitzetten ,en weer opnieuw starten en evt nog wat bij stellen. succes daan .
__________________
mk2 1.8 8 v (weber replacement) alpen wit ' 86 touran tdi 2008. daily hooker. japje prius 1.8 (black) bj 25-1-2011 140 hp bijtellings snoepje ![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]() Quote:
als ik schroef volledig dicht draai kan dit niet zorgen voor beschadiging van de naald? |
#4
|
||||
|
||||
![]() bij mij heb ik er eerlijk gezegt, niets van gemerkt .
je moet het ook niet met geweld dicht draaien . heb bij mij toen hij goed afgesteld stond ,een paar druppels locktyd er op gedaan .
__________________
mk2 1.8 8 v (weber replacement) alpen wit ' 86 touran tdi 2008. daily hooker. japje prius 1.8 (black) bj 25-1-2011 140 hp bijtellings snoepje ![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]() Ook hier ga ik even leven inblazen, ik las hier namelijk dat de co schroef 8 hele slagen open moest staan. Indien ik dit doe kan ik de stationairschroef helemaal indraaien tot max toerental en dan loopt die nog te laag. Staat momenteel op 5 slagen open, iemand die me van de andere stelschroeven ook kan vertellen hoever ongeveer?
|