![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Zo,
Voor de APK (was dus afgekeurd) moest ik remleidingen plus de flexibele remslangen achter vervangen + remblokken voor. Die ging vrij makkelijk vooral de blokken voor. Heb koperen remleidingen laten buigen bij een lokale garage kosten € 35,-- per kant. Een complete Zaterdag en Zondag + een bus WD40 verder waren de achter remleidingen ook vervangen. Nu duikt het volgende probleem op......... om te ontluchten, begonnen met de meest " lange" remleiding nippel ingespoten met WD40 pauze genomen om het te laten inwerken. Proberen los te draaien en toen begon de ellende nippel breekt final af! Heeft iemand een oplossing om dat laatste gedeelte nippel te verwijderen of moet ik de hele trommel vervangen. Cheers, Bert
__________________
Geen gezeik, iedereen rijk ! |
#2
|
||||
|
||||
![]() Ff ander remcilindertje erin zetten. Trommel er ff afhalen en dan kan je er zo bij druk ook ff dat palletje omhoog dmv 1 wielbout eruit te halen. Dan gaat je voering naar binnen staan en kan je de remtrommel er heel makkelijk af halen.
|
#3
|
||||
|
||||
![]() Tuurlijk dat is het! En kost maar weinig! € 15,97 bij Winparts!
Dank Johan1982MK1! Had ik zelf ook kunnen bedenken......... ![]() Bert [IMG]www.winparts.nl/remsysteem/wielremcilinder/volkswagen/golf-iii-cabriolet-1e7-bouwjaar-1993-07-1998-05/c636-492-12558/wielremcilinder-06097-febi/p168820_900_900.jpg [/IMG]
__________________
Geen gezeik, iedereen rijk ! Last edited by automobilia : 01-03-2015 at 12:24. |
#4
|
||||
|
||||
![]() Vraagje,
Zit de wiellager vast in de remtrommel? Bert
__________________
Geen gezeik, iedereen rijk ! |
#5
|
||||
|
||||
![]() Alleen de buitenste schalen.
Zitten uitsparinkjes in de trommel waardoor je met een doorslag oid ze eruit kan tikken. |