![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Mensen, het is mij toch zeer vies tegengevallen, ik dacht 1.1tje eruit en dan 1.3GK erin in de Golf en dan maar karren, maar het reviseren van mn VR6 ging mij makkelijker af
![]() ![]() Het probleem, alles was ok, en we gingen er lekker mee rijden. volgas ging ie super vooruit, en liep gewoon netjes. We hebben de carb gewoon op gevoel afgesteld dus zonder co testen of wat ook, maar hij liep gewoon zoals het hoort. Toen na ong 100 a 150km ermee gereden te hebben begon het blok af en toe in te houden bij volle acceleratie, het begon met licht schokken, maar hoe meer ermee gereden werd is dit zelfs veranderd in inhouden en heftig stotteren. Ook het starten is vanaf dat moment echt dramatisch, na flink doorstarten uitvallen en weer starten liep het blok pas. Totdat hij helemaal niet meer startte, Ik heb de hallgever vervangen, en hij starte vanmiddag perfect en stationair liep hij constant 850 toeren (beetje gok op de teller), voorheen schommelde hij nogal eens in toeren. Hij reed ook weer als in het begin, helemaal goed dus, geen stotteren of inhouden. Ik heb er vanmiddag flink wat mee gereden, na ong 30km zijn het inhouden en stotteren met volgas weer teruggekomen GVD. Naja naar huis gereden en neergezet, vanavond wilde ik m starten en nu wil hij WEER niet, hij slaat gewoon niet aan. Het is een heel lang verhaal, maar ik volg het zelf dus echt niet meer en weet niet waar te zoeken, bougies, kabels, rotor, verdeelkap hallgever bobine zijn in orde.
__________________
Golf 3 VR6 3.0 Compressor Golf 1 1.3 Carburateurs Golf Rallye Dailys: Phaeton W12 & T5GP California |
#2
|
||||
|
||||
![]() ik vermoed dat je computer een probleempje heeft .
of je bobine is naar zijn k@tje
__________________
kopbewerking ,pm |
#3
|
||||
|
||||
![]() Bobine heb ik al omgewisseld met een andere, maar dat maakte niks uit.
Computer.................ik hoopte het niet eigenlijk, maar die lijkt mij echt onvindbaar omdat de vacuumvervroeging daarmee werkt. dan zou ik dus wel uit de voeten kunnen met een hallgever onsteking met vacuumvervroeging en computer erbij. Of is er nog aan te komen?
__________________
Golf 3 VR6 3.0 Compressor Golf 1 1.3 Carburateurs Golf Rallye Dailys: Phaeton W12 & T5GP California |
#4
|
||||
|
||||
![]() ik bedoel dus, dat de vacuumvervroeging op de computer zit.
Mag de computer trouwens staant geplaatst worden? of moet hij liggend geplaatst worden
__________________
Golf 3 VR6 3.0 Compressor Golf 1 1.3 Carburateurs Golf Rallye Dailys: Phaeton W12 & T5GP California |
#5
|
||||
|
||||
![]() ik heb er nog wel 1 liggen .
maar je kunt met een ontsteking van een saab 900 8v best baas .wel ff stekkertje omwisselen (saab is rond en vw is 4 kant ,buiten huis van stekker is zo om te wisselen ).en een kabelboompje van een golf 2 met mh ontsteking pakken
__________________
kopbewerking ,pm Last edited by serge pot : 06-09-2005 at 20:48. |
#6
|
||||
|
||||
![]() Brandstofpomp?
mijn auto stotterde ook heel hevig en liep beroerd...net nieuwe brandstofpomp geplaatst en probleem is over. |
#7
|
||||
|
||||
![]() 052 905 367 volgens ETKA. Die van jou werkt wel naar behoren neem ik aan Serge??
![]() En stel het in niet de computer, dat zou helemaal bizar zijn. Ik zou niet weten wat zoiets waard is eerlijk gezegd ik PB je wel ff
__________________
Golf 3 VR6 3.0 Compressor Golf 1 1.3 Carburateurs Golf Rallye Dailys: Phaeton W12 & T5GP California |
#8
|
||||
|
||||
![]() die van mij is geholpen
![]()
__________________
kopbewerking ,pm |
#9
|
||||
|
||||
![]() je hebt pb anders roep jij eens een bedrag ik wil er nu echt weer mij rijden
__________________
Golf 3 VR6 3.0 Compressor Golf 1 1.3 Carburateurs Golf Rallye Dailys: Phaeton W12 & T5GP California |
#10
|
||||
|
||||
![]() u ve reply
__________________
kopbewerking ,pm |
#11
|
||||
|
||||
![]() U2 gaat goedkomen
__________________
Golf 3 VR6 3.0 Compressor Golf 1 1.3 Carburateurs Golf Rallye Dailys: Phaeton W12 & T5GP California |
#12
|
||||
|
||||
![]() en een computer via de post ,vind ik niet zo'n prettig 9idee
__________________
kopbewerking ,pm |
#13
|
|||
|
|||
![]() Als dat al de oorzaak is, het kan eigenlijk vanalles wezen...
__________________
Es geht nicht darum wie schnell man fährt, sondern wie gut man schnell fahren kann... 1975 Audi 50 GL 1976 Audi 50 GL 1988 Polo G40 |
#14
|
||||
|
||||
![]() vanalles dus, tja dat is behoorlijk ruim Dennis
![]()
__________________
Golf 3 VR6 3.0 Compressor Golf 1 1.3 Carburateurs Golf Rallye Dailys: Phaeton W12 & T5GP California |
#15
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik bel je morgen wel ff, kan dat??
__________________
Golf 3 VR6 3.0 Compressor Golf 1 1.3 Carburateurs Golf Rallye Dailys: Phaeton W12 & T5GP California |
#16
|
||||
|
||||
![]() prima liefst tussen 1200 en 1300 of na 1730 .op mijn werk vinden ze het niet zo prettig als je staat te bellen terwijl je met een klant bezig bent (begrijpelijk )
__________________
kopbewerking ,pm |
#17
|
||||
|
||||
![]() OK komt goed
__________________
Golf 3 VR6 3.0 Compressor Golf 1 1.3 Carburateurs Golf Rallye Dailys: Phaeton W12 & T5GP California |
#18
|
||||
|
||||
![]() Nou gister om 19;30 vertrokken richting Serge, samen met mn vriendin. Na ong. 1uur en 20 minuten aangekomen.
Ik stond eerst voor de verkeerde flat haha maar uiteindelijk de juiste gevonden. Deur stond open, toch maar ff aanbellen zo ben ik dan ook wel weer. Vriendelijk ontvangen door Serge en vrouw Wendy, babytje was ook aanwezig. Computertje meegekregen en weer richting huis gekeerd, en om 2300 lagen we in bed...... Vanmorgen eens proberen te starten, nog met de oude computer erop, geen leven. Die van Serge erop gezet, en GELIJK STARTEN. Nogmaals de oude erop gezet, geen leven, nieuwe er weer op, en GELIJK STARTEN. Eens wat rondgereden volgas doortrekken, helemaal geen inhouden of stoten/schokken. Blok is lekker warm geworden, vin paar x aangeslagen, stationair wat naar beneden afgesteld liep erg hoog. Nu blijft ie stationair wat hangen rond de 1100 toeren en zakt heeeeeel soms weg naar de 800/900. Afstellen van de onsteking en carburateur en dan moet het goed zijn denk ik, alleen dat kan ik niet zelf, misschien weer eens een ritje naar Serge?? Bedankt alvast iedereen, hoop dat ie het nu BLIJFT doen ![]()
__________________
Golf 3 VR6 3.0 Compressor Golf 1 1.3 Carburateurs Golf Rallye Dailys: Phaeton W12 & T5GP California |
#19
|
||||
|
||||
![]() altijd welkom
__________________
kopbewerking ,pm |
#20
|
||||
|
||||
![]() Quote:
` Das mooi, hoogstwaarschijnlijk bel ik je volgende week eens, om te kijken of jij het blokje eens kan afstellen, want carburateur is niet afgesteld en ontsteking ook nog niet perfect. Ik wil dat alles gewoon in 1xje netjes word afgesteld Hij doet het trouwens nog steeds, gister ochtend middag en savonds nog rondgereden ![]()
__________________
Golf 3 VR6 3.0 Compressor Golf 1 1.3 Carburateurs Golf Rallye Dailys: Phaeton W12 & T5GP California |