![]() |
|
|||
|
|||
![]() Beste Leden van Volksforum,
Ik ben recentelijk begonnen met het opruimen van mijn garage en ik heb nog een hoop spullen liggen van audi en volkswagen. Heb al een hoop advertenties op Marktplaats gezet. Maar ik dacht, waar beter de doelgroep te bereiken dan op een VAG forum. Dus bij deze. Ik kon uit de regels nou niet zo goed begrijpen of ik nou wel of niet naar marktplaats advertenties mocht linken, maar dit is in ieder geval mijn verkoperspagina. Daar staan al mijn advertenties op: http://www.marktplaats.nl/verkopers/19557710.html Alvast mijn excuses als dit niet blijkt toegestaan. Heb tijdje terug een Amerikaans uitgevoerde A4 B5 Avant 1.8T uit 01' gekocht, en hier een ongeluk mee gehad(niet mijn fout ![]() Heb toen zoveel mogelijk van de auto afgeschroefd en het overige weggedaan. het betreft een Amerikaans uitgevoerde A4 B5 Avant 1.8T 5v 150Pk (Motorcode:AEB) uit 2001 Quattro met Tiptronic versnellingsbak(code: DTV). De auto heeft circa 180.000 KM gelopen, maar is bij 170K volledig motorisch gereviseerd. Heb hier helaas geen bonnen/facturen van, die heb ik helaas misplaatst ![]() De kleurcode heb ik helaas ook niet, voor zover ik weet staat de kleurcode alleen op het chassis en die heb ik niet meer. Maar eerlijk gezegd denk ik dat de meeste plaatwerk delen toch toe zijn aan een spuitbeurt. Maar de kleur is Donkerblauw, als iemand nog tips weet over de kleurcode, laat maar horen! Van het plaatwerk heb ik over: De voor en achterbumper, de 2 spatschermen, 2 modderkuipen, de motorkap. De kofferklep. Alle 4 de deuren, met elektrische ramen. Een elektrisch dakraam. Voorfront met radiateur, Achterlichten. Etc etc. Ook heb ik het motorblok nog liggen, en de versnellingsbak. Die zitten momenteel nog op elkaar gemonteerd maar kunnen altijd losgehaald worden. Ik heb de complete kabelboom. Rembekrachtiger + Hoofdremcilinder, remklauwen achter etc. Complete achterophanging, achterbrug inc. draagarmen. Naven, lagers, schokdempers, veren, quattro differentieel, aandrijfassen, cardanas. Luchtfilterbox, inc. luchtmassameter en ontstekingsmodule. Interieur compleet op de stoelen en bank na, Hemel, Elektrisch dakraam ,Compleet dashboard inc. HVAC unit. Stuurtje etc. Een hoop spul allemaal dus. Ik ben vast en zeker nog wel iets vergeten, het ligt al een tijdje op de stellage. Dus als je iets mist, stuur even een PM, waarschijnlijk heb ik het wel liggen. Ook voor uitgebreide informatie, foto's of wat dan ook, gewoon pm'en! Mvg Kevin. Last edited by Kevin_MaKe : 20-06-2015 at 12:24. |