![]() |
|
||||
|
||||
![]() Had een vraag.
Binnenkort worden mijn stalen golf 2 wielen verbreed. Maar nu zat ik te dubben over: 8J rondom OF 8J voor en 8,5J achter. Er komen zowiezo 195/45/14 banden om. Maarr 8,5J achter, gaat dat een beetje goed passen, dat je geen problemen krijgt. Misschien dat iemand ok foto's heeft van 8,5 J op golf 1. ET van de velg weet ik niet precies. |
|
||||
|
||||
![]() ET zal 33 of 35 zijn als het een standaard wiel is
|
||||
|
||||
![]() heb zelf met 225-40-14 gereden op een 9J velg achter met ET15, dat ging prima alleen band was iets te breed, had er beter 215 op kunnen leggen
hier ff een fotoko, is niet de meest duidelijke maar meer heb ik niet bij de hand ![]() Last edited by bobby-digital : 15-09-2005 at 10:40. |
|
|||
|
|||
![]() 8j aan de voorkant gaat serieus uitsteken, 7j doet dat al een beetje, dus beter 7j nemen... en 8j of 8,5j aan de achterkant!
|
|
||||
|
||||
![]() hangt van de et waarde af natuurlijk, als het idd standaard ET35 ofzo is zal die zeker 2 tot 3 cm uitsteken...... bij mij lag die aan de voorkant met 8J et15 precies aan de rand van het spatbord. maar aan de rand van een quartettset, die komt nog een stukje verder naar buiten als origineel natuurlijk
|