![]() |
|
||||
|
||||
![]() zit al tijdje opt volksforum, maar als je antwoordt op een topic en daar weer reactie op wordt gegeven krijg je hier dan geen mail of moet je zelf dan het topic in de gaten houden????
zit ook vaak op vw-forum en daar is dat wel... wie o wie heeft daar antwoord op... ps ...vindt dit forum gemoedelijker en gezelliger als vw-forum... gretz..Vic... :biggrin: |
|
||||
|
||||
![]() slijmbal
![]() ![]()
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
![]() vieze trunker!!!!! :-)
|
|
||||
|
||||
![]() wait and see bitch, wait and see ;-p
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
![]() HeeHee, ff rustig mannen! Anders zal ik eens een jetta camper gaan bouwen....
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij kan je dat als optie ergens aanklikken voorzover ik me kan heugen, heb net in mijn profiel zitten neuzen maar kan alleen niks vinden?!?!?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() dat kan je instellen als je post of reply'd.
Doe dat bijvoorbeeld niet via Quick Reply, maar Go advanced, en dan zie je het onderaan bij Thread Subscription staan. |
|
||||
|
||||
![]() ok tankx allen!!!!
|
|
||||
|
||||
![]() Wordt je alleen overspoeld door mailtjes als je veel post
![]() |
|
||||
|
||||
![]() @Gert ..das ook weer zo..maar als ik het alleen aan kan zetten wanneer er een topic is wat me zwaar intreseerd is het wel makkelijk!!!!
|
|
||||
|
||||
![]() Hey Vic jonge! Jij ook hier.
Ik moest het eerst ook even uitvinden, maar het werkt inderdaad op die manier erg goed ![]()